![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Lillebror EB er flink til aa skrive trip rapporter, men bildene uteblir, saa derfor etter et dykk i arkivet har jeg kommet opp med et bilde av EB etter ankommst CPH. Med oenske om en riktig god loeradg (det er loerdag i Brisbane i hvertfall hvor ph-ndr befinner seg)....her paa oeya er det tid for en liten Epic Ale 2007.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hehe ... det var noen aar siden ...
Javel .. sitter her i samme tidssone med en stor oel og venter paa aa faa sjekke inn paa Delta. De har en merkelig regel om at man ikke kan sjekke inn foer seks timer foer avgang her i Vegas ... Kunne jo sjekke in paa nettet, men siden jeg ikke har printer hjelper ikke det .. Oh well .. har det OK her jeg sitter med en stor oel og wi-fi. Under kjoereturen til hotellet passerte jeg Sands' 747SP, 767 og BBJ parkert paa GA-siden. Gambling er loennsomt .... .. og i ryggsekken ligger en pose Peet's Coffee ... noe jeg ikke har sett siden jeg bodde i Seattle ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lørdag har det blitt i Norge også..
Skulle helst vært i seng, men med de arbeidstidene jeg har, samt morgendagens "spillejobb" i min onkels og mormors 110-årslag (40 + 70), benyttes tiden nå (klokken er 01:15 lokal tid) til å sette på noen nye strenger på gitarene.. Så kan jeg hvertfall ikke skylde på dårlige strenger om det låter surt.. Ønsaker alle en trivelig lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, burde vel tatt entur ikveld med den tempen som er i Oslo. Men sitter da i min nye jobb på Karl Johan, og er fjeset utad til den stor aktør i medieaktør. Men lese flyteori, og få betaling for det, skal jeg ikke klage
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! Da var det natt for meg. Har vært på jobb siden 0700 i dag (går) Det blir vel nesten 20 timer det! :-p
Så nå er det horisontalen, og håper at ingen brukere ringer klokken 0700. Har nemlig vakt denne uka, da firmaet mitt holder på å avslutte et stort utbyggingsprosjekt (oljerelatert) og oppstår det IT-messige problemer, så blir det jeg som må trå til....:-p
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad lørdag morgen... Kjempemorsomt å se bildet av meg selv - og ja som MOW opåpeker det begynner å bli noen år siden - nærmere 30 år!!! Nå er jeg klar for en treningsøkt før vi skal være sammen med nevøene på 1, 8 og 11 år i formiddag. Ha en bedre lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Lett regn og litt vind her idag. Blir å sette kursen mot lesesalen ofr å få gjort litt skole arbeid før det blir tur på byen ikveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God lørdag fra Nærsnes. Her blåser det litt,må ut i hagen og plukke opp en ampel som har reist avsted. Senere blir det en tur til bakehuset på Frøtvedt Gård og kjøpe brød og eplemost.
Gårsdagen ble bl.a. brukt til tannlegebesøk og div. forberedelser til årets Era Ora-besøk 17/9. Jada,folkens,JetBlue og jeg gjentar fjorårets suksess! Handling på Stoppel Hobby,lunch på "Cafe´Sorgenfri", et par ale på "Charlie's Bar" og så en 12-retters middag på "Era Ora"!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen fra Rogaland. Grått og trist i dag også. Dagens program er omeblering i loftstuen før så det er avgårde og se på en 2.divisjonskamp. Og så er det å se Norges landskamp der de driter seg ut mot Moldova. I morgen er det på jobb 05.15. Ha en strålende dag å helg godt folk.
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God blåsende lørdag fra Sørlandets Hovedstad!!
Dagen står i indretjenestens tegn. Har satt noen øl i kjøleskapet, slik at man kan få seg noen fortjente små brune CB til fotballkampen i kveld. Vurderer sterkt en liten biff med godt tilbehør også!! Det kan vel ikke være galt en lørdag?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Visste ikke at dere var i slekt!
Skulle fly fallskjermhoppere i Bergen idag, men værgudene ville det ikke slik desverre. Ellers har jeg vert å besøkt bestemor på sykehjem, og kvelden går med til Med hjarta på den rette staden om det ikke har sommerferie fortsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Happy lørdag. Takker for bildene av lillebror, DC-8
![]() Her er det atter en flott, dog varm dag. Nå erre frokost så jakter man på en TV kanal der man kanskje kan få Norge kampen med seg, selv om det er noe tvilsomt. ![]() Ha en hyggelig lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Där kan du se norska kanaler! Behöver bara ladda ner en liten applet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Tror ikke Fotballforbundet (Landslaget) eller RBK er meget fornøyd med hvordan deres kamper nå er plassert på en kanal som under en promille av Norges befolkning kan ta inn... Lukter nok en klausul i neste tv-kontrakt ja... Egil
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Saa da blir Dampradioen redningen. Men Island-Spania faar jeg paa Fox etterpaa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, masse klager inn til tv2 kveld. Men jeg har da kanalen, samt Sverige - Danmark på nett.. Klager ikke på det
![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Bortekampene til landslaget har forbundet fint lite med. Hjemmelagets forbund selger rettighetene til hvem de vil og i denne kvaliken er det Viasat som har kjøpt dem. Men det er helt idiotisk at de legger en slik kamp på en kanal de færreste kan se. I Alta har det lokale kabelselskapet ikke innlemmet kanalen i sin pakke, og dermed blir det vanskelig å få sett kampen.
![]() |
#18 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
www.viasatondemand.no leverer jo kampen online, kapasiteten suge jo. Prøvde i 35 min å få tilgang, men det var nok sprengt server. Skitt au, vg.no oppdaterer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Akkurat hjemme etter 6,5 time på Krokskogen...med 4 timers tur på beina og bading i et skogsvann - ikke dårlig 8. september 2007.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ajdå... Den sidan har funkat bra tidigare när jag velat se på saker utomlands. Visste inte att det blivit sådan förändring, och att de placerat en landskamp på en kanal ingen kan se...
![]() Har själv sett en spännande SE-DK match, som tyvärr slutade mållös... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God loerdag | Someone | Flyforum | 34 | 11-07-2010 18:20 |
God loerdag morgen | dc-8-63 | Flyforum | 17 | 06-07-2008 02:45 |
G'Loerdag Norge (og resten) | LN-MOW | Flyforum | 21 | 07-06-2008 15:44 |