![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Etter en fantastisk helg værmessig snakker metrologene nå om et værskifte og muligheter for nattefrost denne uken... Dagen i dag starter med et møte i sentrum - så flere telefonmøter på videorommet på jobben før det blir trening til kvelden. Ha en bedre start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Her skinner faktisk solen til en forandring, temperatur er så som så. Vi gleder oss til ferie, kun to og en halv dag med jobb igjen. Strålende dag til alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen folkens! Ser utover en skydekket hovedstad der temperaturen minner mer om skikkelig høst, men pytt, pytt.
Starter uka forsiktig med noen hyggelige møter, med folk jeg ikke ser altfor ofte. Rygge Airshow ble forøvrig smådafft etter min mening, litt mye F-16 kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger og... Grått og trist i dag.
Trøster meg med at det er 14 dg til, så sitter jeg på et fly sørover. Endellig kan jeg få litt sol og varne....:-p Ellers sitter jeg med en fornæmmelse om "stille før stormen", klokka er nå 07.51 ![]()
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Våknet til grått vær og hele 12 varmegrader. Dagen går til å planlegge arbeide denne og neste ukes virksomhet.
Ha enfortsatt god dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra nordvestlandet. Her har vi fått snø på fjelltoppene i natt. Brrr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kun 12,5 røde her på Nærsnes,gulvvarmen er på og shortsen byttet ut med langbukser. Kun 4 måneder til,så snur sola og går den rette veien igjen!
I dag blir det først en tur til Hadeland,siden klubbmøte på Høyenhall i Røyken. Ha en fin start på uken,alle sammen!
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Tilbake i lavlandet etter en helg i 'fjellene'...
10-dagers varselet melder over 50% sjansje for regn og bommeli-bom hver dag framover .. akkurat naa er det 21 grader og 93% luftfuktighet ... Gaar inn i en uke som ser ut til aa bli preget med moeter, moeter og moeter, og onsdag ser det til og med ut til at det blir et lite forummoete! Ha ein framifraa mandag. Her blir det nok Raga paa hoeyt volum i foelge med svart kaffe i rushtrafikken idag ... It's a Raga Kind Of Day .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Idag blir det først å gå å stemme før jeg setter meg i bilen og drar på besteforeldrebesøk til Sandefjord. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Tromsø igjen!
Litt sol her å der, å en temperatur av 8 grader... Nå er det en del møter, så på litt flyspotting, så er det å gå å legge seg, skal opp klokka 0445 i morra tidlig, skal med morgenflyet til Oslo, håper på litt bedre vær der nede enn det er nå, så lenge det er over 15 grader så er det greit for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag godt folk!!
Ser ut som det er været som opptar de fleste, så jeg skipper smalltalk og hopper rett til det viktige i dag: MJF melder om regnbyger og til dels grå himmel, 15,3 ute og 21,3 inne! Ser ikke ut til at jeg må koble på motorvarmer denne uken, men frykter at nattefrosten er nær... Egil
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hallo godtfolk og anna folk, ny dag, ny jobb og fint vær
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
G'mandag alle. Kjølig luft i morges, men høsten er en fin tid det også. Mulig det kan skje noe spennende for meg jobbmessig denne uka. Ellers skal mandagen avsluttes med pistolskyting, som hver mandag. En godt egnet dag for sådant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God "morgen" fra Fredrikstad! (Kl 1530) Måtte sove litt ekstra idag- skal kjøre 2 turer til OSL kommende natt! 3 lange dager på Rygge pluss en tur til OSL i går kveld- gjorde sitt til litt ekstra søvnbehov. Været fortsetter her i Østfold med blå himmel og sol. Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God etter middag fra Bislet, har ferie denne uken, og dagen i dag har blitt brukt til avslapping så langt. I kveld blir det middag med noen studiekamerater.
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Portland, hvor solen skinner og det ser ut til aa bli nok en straalende dag. Dagen starter med en Latte sammen med den lille Italienerinnen paa Peets, saa Amtrak til Seattle for meg, hun blir igjen for aa hjelpe sine foreldre (svigermor har skiveutglidning)...Ellers fant jeg "Den Noegne Oe" Brown Ale hos Whole Foods i gaar, saa Torsdagsklubben440 driker Norsk paa Torsdag
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og da har man gjort borgerPLIKTEN sin - håper det holder helt inn til mål i Oslo! Ellers ser jeg det tre-siffrede tallet på vekten snart for siste gang - i dag var det 100,1 - ned fra 104,9 for tre uker siden! JIPPI!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld. Da er jeg på plass på Barneavdelingen på UNN i Tromsø igjen for et 2 uker langt opphold med min datter som på mirakuløst vis ser ut til å komme fra sitt høye fall for 3 uker siden uten varige men. Nå står en ganske lang opptreningsperiode foran henne, men med det pågangsmot og evne til bare å se muligheter og ikke problemer, så kommer dette tilå gå bra!
Jeg oppretter "bortekontor" i denne perioden, og er i den heldige situasjon at jeg kan jobbe liksågodt herfra som andre mer sentrale .. og varmere steder på kloden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |