![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Nest siste jobbdag med start kl 0600 på en stund. Heldigivis. I hovedstaden er det litt (tåke?) skyer, men får håper at det blir solgløtt litt senere på dagen. Man fryder jo seg over hver eneste lille solstråle denne sommeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Blå himmel her med litt skyer, håper det holder seg, en dag igjen, så er det helg
![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god morgen fra Tromsø
Grått idag også , men heldigvis ikke så mye nedbør. Snart helg, jiiipiii. Ha en trivelig torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Våknet til en ny dag med gråe skyer - intet sol på himmelen i Oslo Nord. Men så lenge jeg er på jobben spiller det ingen rolle, men i ettermiddag bør dt bli 25 grader og sol.
Ha en god dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Overskyet idag og så lenge det ikke begynner å regne blir jeg fornøyd siden jeg har planer om å øve meg litt på trefferdighetene med hagla etter jobben. Itillegg er det mulig det blir noen torsdagspils i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen folkens! Her på Hasle er det også overskyet, men behagelig temp allikevel. Dagen avsluttes med biltur til Halden for helgens hyttetur med gode venner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
merkelig dag , litt sol med mye damp i lufta, virker nesten som det kan være på tropene. Siste dag på jobb før ferie nr 2 begynner. Det skal bli godt med litt ferie med en kombinasjon av tur til Haradangervidda , Londontur og husopppussing og det som ellers tiden tillater. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hopper på flyet til Mumbai jeg. Ha en fin helg, er nok regntid i India så været blir nok det samme
![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Atlanta. Her er det klart for en straalende dag. Kone og barn setter kurs for Orlando i dag, saa det betyr at jeg faar huset for meg selv inntil jeg selv reiser paa loerdag. O'lykke!! I kveld blir det middag paa pub'en .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Go førrmidag!
I stedet for å lage en metar kan dere se selv: ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |
God torsdag morgen... | EB | Flyforum | 5 | 31-03-2005 08:50 |