![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Døgnet er ikke gammelt men jeg fyrer opp en god morgen tråd. Det er vel snart noen som står opp. Selv skal jeg snart legge meg og skal på jobb fra 12.30 til 20.00 så er det rett på Viking - Brann.
På lørdag lød arbeidstiden 04.45-15.00. Forbanna morgenfly. Ha en fin fin søndag.
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Dagen er jo ikke over... sitter her og banner over MySQL og fikser litt andre ting. Kansje noe bra natt-musikk hadde gjort seg her... Stabat Mater it is.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen , flere som jobber i natt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
33 grader her paa aarets lengste dag ... har akkurat vaert ute med bikkja. Det var varmt.
Ungene er paa tantebesoek, og jeg sitter her og oppdaterer meg paa flyblader .. ferdig med Airline Business, ATW og Flight .. kun ett Airways igjen foer jeg er ajour.. imidlertid har jeg en 3-4 boeker liggende som jeg gjerne skulle ha lest. Jeg trenger en uke paa en strand med en marguaritabar innen umiddelbar rekkevidde. ![]() Ingen spesielle planer for soendagen -- maa det forbli slik! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Uansett 4,5 timer igjen av skiftet.
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!
Jeg stod opp for et par timer siden, etter å ha jobbet tidlig i går, og sovet i nesten 12 timer.. Og så er det vel å se et par filmer, før jeg prøver å sove litt til før jeg skal jobbe sent i dag.. Og det er da siste skift før jeg starter på nattskift plan fra torsdag natt.. det kan jo bli intressant.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Snart vinter og jul.... God morgen - hovedstaden er i allefall fortsatt våt og hvis det var noen som klarte åfå fyr på bålet i går så var det neppe stor fare for omgivelsene. Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Blir bilvask idag da den skal selges imorgen eller tirsdag. Ellers mest sannsynlig en rolig dag. Ha en fin fin søndag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og god formiddag.
Kl er nå passert 11:30 og det er opphold i hovedstaden. Ser at flyene lander på 10R og når veien til Vollen er regnet ned i min 24 timer, så er besøk på vollen uaktuelt i dag og de nærmeste dagene. Hadde de beneytte landing på 19L så hadde det blitt OSL i dag. Vi får ta en rorlig dag i Oslo. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jan, håper ikke du har kommet til det steget å ha dårlig samvittighet hvis du ikke får besøkt vollen pga vær?
![]() God morgen ihvertfall, etter ankomst fra US i går var/er huet rimelig klonk, så etter å ha sovnet 2300 i går våkna jeg 1420 idag, det får man kalle en god natts søvn. De meldte bra vær på TVn i går, men det tror jeg man skal se langt etter. En uke igjen av ferien og de skal brukes til ikke noe.
![]() |
#11 | |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() Quote:
![]() ![]() Fortsatt god ferie. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
.. og ellers ble det en riktig god .. ja, RIKTIG god dag etterhvert ... Blaatt og pent paa tabelltoppen naa!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |