![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var vi kommet til søndag og så langt har vi karret meg ut av sengen før 10, bort i gaten og fått servert en veldig god frokost og så karret meg hjem. Nå skal ymse biter av IT-husholdingen tyddes og cronjobber-skrives...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i ATL har Lilleguten 'sleepover' med en kamerat, saa jeg sitter her og venter (haaper) paa at de sovner ..
Kjoepte akkurat DVD-boksn med foerste sesong av Alias Smith $ Jones .. saa jeg har akkurat kommet meg gjennom pilotepisoden. Meget underholdende. Ingenting som en god western. Anbefaler foroevrig 'Silverado' til de som maatte vaere interesserte .. John Cleese som sheriff .. Jolly good! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen... Solen kom aldri i går...og den er fortsatt gjemt bak noen grå skyer. Ellers skal det vel ryddes litt i heimen - litt i hagen og så skal Alfa`n vaskes... Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Kongens By melder om sol og blå himmel igjen. Blir litt skolearbeid, leilighetsjakt og trening som står på programmet idag. ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag direkte fra Frankfurt Flughafen! Været ute ser ut til å være meget bra, men det får dessverre ikke jeg nyte i dag. Om en time er det avgang til OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
at your service!
|
![]()
GOd formiddag frå Ørsta. Her er nesten alle datasystema til Widerøe nede, etter ein "liten" oppdatering, som berre skulle ta nokre timar...
![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det blåser litt på Nærsnes idag.Hadde tent å barke en skråning og et par blomsterbed,arbeid påbegynt i fjor høst,men jeg cooler'n litt heller.Med en Insalata Tricolore og en flaske med verdens beste rosévin,"Il Mimo" fra Piemonte.
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag,
Drittvær her over i sørvest idag. Det ble museumsdag med kaffe og vafler med en del av gjengen på Sola dag inklusive BU662. Han er nå kjørt til DY sin Berlin flight etter langhelg her oppe. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Asker. Hørte rykter på TV om at det skulle bli sol og sommer her i Asker, men nå er det overskyet og 11 grader. Ønsker alle en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Lilletorget. Jobbhelgen går mot slutten. Dette markeres dessverre ikke med verken Il Mimo eller vafler, men heller en Lidl-pizza og en standard Ringnes-pils.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Puh -- hjemme igjen med saar rumpe etter aa ha tatt med lillegutten paa terrengridning i 'fjellene' nord for Atlanta. Nesten 20 aar siden jeg sist satt paa e =n hest, men det gikk fint, selv om beistet mitt var mest interessert i aa forlate stien for aa beite. Men jeg hadde for det meste kontroll. Morro var det ihvertfall!
Og ellers sikret ManU ligagullet uten engang aa maatte roere ballen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Slik markeres det når avd. sørvest har grill/øl/vin/brennasvin aften i Tananger. BU662 knabbet forresten flagget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |