![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg er på jobb. Men tankene går mye i drømming om høstens mulige lille eventyr til Asia
Det regner og blåser i Stavanger. Ser frem til å hoppe i køya om en halvtimes tid. Det skal bli godt... Og i morgen har Amazon lovet meg at sesong 1 av Airwolf kommer i postkassen. Det kan jo bli spennende om posten har en god dag. *Glede seg* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen også.
Regn og vind også her....,-og kaldt. Håper snøen holder seg i høyden, og ikke viser seg her , for da blir det vel fullt kaos med alle sommerdekk.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Købanhavn. Overskyet og litt vått ute, men det passer meg utmerket da jeg om 2,5 time får utlevert en 24t case eksamen og vil merke minimalt til allergien pga dette. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra vinterlandet Nordmøre. Her lå det snø på bakken i dag morges. Antakelig er dette snøen som jeg etterlyste i januar
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Dagen begynte surt og grått med litt regn. Nå ser det ut til å bli noe opplett som bergenserne sier. Travel dag som vanlig på jobb. Ikveld blir det slides og whisky aften med MTC gjengen her over. Viktig med sunne interesser. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Og her på Filippinene er det allerede ettermiddag.
Det er hetebølge her nede nå, så det er så steinvarmt ute at jeg får solstikk bare jeg beveger meg utendørs. Takk og pris for aircondition. Hadde meg en tur i svømmebassenget i sted, men når temperaturen passerer pisslunket med god margin, er det ikke spesielt oppfriskende. Befinner oss nå på gamle Clark Airbase. Noe trafikk her. Mest UPS som bruker den gamle basen som hub. Ellers ikke mye å se til gamle minner fra amerikanerne. Kom nettopp fra gamle Subic naval base som også har en flyplass. Denne bruker FedEx som base nå. Ingen ruteflygninger der. Bare privatfly utenom. Kone med søstre og barn er sendt avgårde på kjøpesenter. Så da har far fått seg noen timer fri til å slappe litt av. I kveld blir det vel noen øller tenker jeg. Skal faktisk bli godt å komme hjem snart til litt frisk norsk luft igjen!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen fra Sola sjø. Sitter her som vakt på verktøyburet på skolen. Det er vel ikke akkurat det kjekkeste. Dagen startet med regn og vind og kaldt. Nå er det fortsatt litt vind men det regner ikke. Sitter her med cola og superchips så det bedrer på humøret.
Snart helg folkens. Skal på jobb 04.15 på søndag, noen bedre?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger
2 timer til avreise. I dag går turen fra Stavanger til Bergen med 737 og så videre til Kristiansund med F-50, før Helikopterservice skal ta oss til Heidrun med S-92. Kanskje det hadde vært noe med cockpit på F50? Det har jeg aldri prøvd før. I det minste blir det rad 1 på de to første flightene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra skyggen av Oslo Plaza, litt skyet ved arbeidstidens begynnelse kl 0600, senere ganske så blått, nå litt mer skyet igjen... Et lyspunkt i dag var dagens kantinelunsj i form av en nydelig indisk rett med kikerter, chili og masse frisk koriander...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Oppholdsvær på Nærsnes.Virker som det har vært en byge eller to i nattFikk byttet bort to standbydager med to komp. dager med det resultat at jeg har en hel uke fri.Første arbeidsdag,et møte,på mandag,IAD på tirsdag.Ha en fin dag.
Jo,det glemte jeg!! (edit,edit) Den årlige turen til Gardasjøen er i boks.Hotell,biletter og leiebil er ordnet.Avreise 8/5,hjem 12/5.Spise,drikke,spise,drikke,slappe av,slappe av. ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra et kjølig men solfylt Brüssel. Relativt rolig dag på jobb venter.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Straks avreise til Tannlegen så hjem å skifte og rett på jobb - juuhu!
![]() Snaaaart helg..
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
G'ættmiddag fra Tromsø
Slik ser det ut nå , men værmennene/damene spår mere snø fra i morra av *SKUFFA* Jobb i dag og morra, lørdag bursdagsfest ![]() Have a naice day ![]() 12 days encounting ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Rundt 10 grader og pent her i Veikrysset. Sitter og lytter til siste Arctic Monkeys og Travis som jeg lastet ned i gaar kveld. Haaper med minmalt med forstyrrelser - jeg er troett og grinete og lite kundevennlig i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Ferdig med dagens jobbing, har kommet meg hjem og her har det variert mellom solskinn, regn, hagl og for øyeblikket en del vind.... Og jaggu lå det litt sørpe på bilen når jeg kjørte på jobb kl 0400 i dag.. Jobb dagen var grei, var på 6 gater i løpet av en 5 timers vakt, så det var litt hektisk. Men alle flyene gikk på rute, så da er det vel greit. Hørte forøvrig at det kanskje skal komme noen charter maskiner fra Monarch på Søndag.. Ja ja, da er det bare å glede seg til 12 timers vakten i morgen... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|