![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var vi ferdig med et lite raid database-opprydding for noen, og dette er siste dagen på en stund med klokken på 0400. Nå skal jeg bare grave videre på andre problemer for andre kunder og så skal jeg til en levrandør for et frokost-seminar til en forandring.
SELECT * FROM day WHERE status = "Fortreffelig";!! -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god morgen fra Tromsø
Her er været OK og dagen kort. Har ingenting å gjøre i dag heller Livet er herlig dere..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god torsdag. Mye møter i dag, og på toget hjem skal jeg kose meg med Airliner World.
A? Hvor mange unike brukere siste døgn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Og det er unike IP'er, ikke brukere. Så om du har sett på forumet fra 10 forskellige maskiner, så er det 10 IP'er, men 1 bruker. På en annen side, har vi 100 brukere fra SAS bak en brannmur så synes de som èn IP. ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og hvor mange unike brukere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. På plass på kontoret, ihvertfall rent fysisk for å gjøre litt inntektsbringene aktiviteter før det ikveld blir møte i HA-invest og med dertilhørende øl etterpå (og under møtet)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
For en morgen , nydelig vær. Det skulle vært erklært fridager på slike dager. Dagen er full av aktiviteter og møter. 18.15 settes kursen tilbake over fjellet til SVG med SK4045. Det ser ut til å bli en like fin tur som igår morges på vei inn til OSL. Og jeg som glemte å ta med kamera denne gangen! Ha en fin dag i og utenfor fedrelandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bonjour de Bruxelles,
Jeg slutter aldri å forundres over været her i Belgia. Igår haglet det som bare det, med litt sol innimellom. Idage er det litt lysere på himmelen,men en skur eller flere kommer nok helt sikkert i løpet av dagen. Man får varme seg på noen pommes frites eller en vaffel. ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og her våkner man til dette. Huset hvor det skjedde, ligger ca. en kilometer unna der jeg bor, og jeg kjører forbi der hver dag.
Ellers er været strålende. Hunden er akkurat luftet, så nå blir det frokost, før kursen settes mot Gardermoen, og en ny dag med pakker og fortollinger.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kommet tilbake fra Vancouver 26 timer forsinket. Dro tirsdag morgen norsk tid. Air Canada og baggasje er helt håpløst. For et møkka-selskap på alle måter. Og kombinasjonen Air Canada og Toronto, så blir det ennå verre. Mistet SK904 igår....trodde jeg måtte kjøpe ny billett, men overlevde...Men ble en litt dyr hotellnatt ekstra i New York.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamlebyen. Returnerte fra BKK i dag. Og det er ingen spøk å sitte på de bakerste setene på Lufthansas 747. Jeg tror forsyne meg charter er hakket bedre mht benplass. Mer følger i Trip Report...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |