![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå har forkjølelsen tatt en tur innom denne kroppen også...så da blir det en dag med hjemmekontor. Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra CPH.
Diners loungen gjør jobben fremdeles, selv om SAS sitt alternativ er bedre. Han strålende tirsdag fra en regntung Kastrup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Endelig slutt på kulda i Oslo. I går var det fiskeboller til middag, noe en utvandra nordmann setter pris på. I dag blir det jobbing til sent på kveld.
En god dag ønskes alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God tirsdag morgen. Dagen i dag er 5 t og 8 min lengre enn ved vintersolverv, og selv om det er 24 blå her nå, så er det bare lækkert.
En dag igjen til flere av oss møtes til fly og vin ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Målet idag var å komme seg opp litt tidlig, få lest endel, også en løpetur. Det første har allerede gått i vasken og løpeturen blir avlyst hvis ikke været bedrer seg, men jeg skal få greid å lest litt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og jeg som trodde at det beste med å bli voksen var at man slapp å spise fiskeboller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
.. gd morgen fra Alpharetta som melder 11 roede! Kortvarig glede imidlertid - i morgen natt er det meldt -8 .... go figure!! Men foerst skal vi visst gjennom litt tordenvaer ...
Guttungen skal spille fotball denne sesongen og i gaar ringte treneren hans. Etter aa foerst aa ha oppdaget en aksent, viste det seg at fyren er dansk! Godt aa finne litt sivilisasjon ogsaa her i Atlanta ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bodø.
Nydelig vintervær i dag også. I går fikk jeg endelig begynt skikkelig PPL. Hadde mine første to timer i går i nydelig vær. Satt også på en runde etterpå og filmet en liten snutt fra turen. Ganske nær fjelltoppene ![]() flytime
![]() |
#10 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Og da har Utenriksministeren i Zimbabwe og Kronprinsen forlatt Handelshøyskolen BI her i Nydalen. Fikk selv hilst på han i det han gikk forbi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø.
Strålende solskinn og deilig kaldt vintervær preger ishavsbyen idag. Har tatt noen bilder , men er usikker på kvaliteten så vi får se. Blir uansett ikke før i kveld etter jobb. Har ikke mulighet til overføring av bilder på jobb. Ha ein kjekke dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |