![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da ser det ut til at jeg for første gang kan ønske forumets lesere god morgen fra Tromsø! I dag er det tidligflyet til OSL og deretter til MUC med LH (litt vel lang ventetid på¨OSL, men det går nok bra). Ha en riktig god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et mildere Oslo - kun 2 minusgrader. Blir vel en del møter i dag også - før treningsøkten i ettermiddag. Husk - du kan enten ha et gerd liv - eller godt liv...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag!
Ser at SAS-logoen på hotellet over gaten lyser igjen, og fyttigrisen så trøtt jeg er i dag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Kongens By. Grått og vått her nå i morges. Ny forelesning idag også og kanskje er det på tide å åpne noen bøker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bodø. Sen frokost og kaffe i dag. FRIIIIDAAG :-p Skulle egentlig ut å ha flytime om en halvtime men fikk nettopp beskjed om at været er for dårlig. 3. time på 1 uke som har blitt avlyst pga været. Jaja, får heller spise en lengre frokost og finne på noe annet. Skal ikke på jobb igjen før mandag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Og en riktig sen morgenhilsen fra Oslo. Østlandet byr på ekstremt glatt føre. I dag er det virkelig speilblankt bokstavelig talt. Alle som våger seg utendørs; gå forsiktig, det er så utrolig glatt!! Jeg vet ikke hvor mange jeg har sett som har stupt i dag bare på min lille tur.
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hallois. Kaldere i Atlanta enn i Oslo, sjelden kost ....
Fikk en mail fra gonow forleden, hvor det kunne tyde paa at man skal foreta valg av testpiloter per fylke .... teller Fulton...??? ![]() Vanlig kontordag idag ... og som CK er jeg saa trett, saa trett ...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
vi har hatt freezing rain her nede i dag, så jeg gleder meg til å komme til stasjonen og hakke bilen ut av isen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Tromsø | EB | Flyforum | 14 | 17-09-2017 18:58 |
God lørdag fra Tromsø | LN-FHU | Flyforum | 12 | 22-08-2015 22:52 |
God søndag fra Tromsø | Hypern | Flyforum | 13 | 02-08-2015 17:33 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |