![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Regnet stod i bakken da jeg kom hjem fra MS Midnatsol i natt...men nå er det opp hold i hovedstaden og jeg er igjen klar for en ny økt i arbeidslivet. Blir heldigvis en treningsøkt i ettermiddag også... Ha en bedre søndag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag fra Nærsnes.Her blåser det stiv kuling med storm i kastene,det knaker i huset,lysene blinker og flaggstanga vaier som en fluestang.Nå går vel strømmen snart.
Ha en god søndag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen.
Her er det skikkelig godt gammeldags vintervær i dag. Var ute en liten tur og det knitrer skikkelig i snøen når jeg går. 11 minus, vindstille og lettskyet. I dag blir det skitur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Lettskyet, men endel vind ute idag. Bli nok uansett en rolig dag inne idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag mine flygale venner :-)
Som Farmer allerede har fortalt har Mosjøen vært beæret med en skikkelig vinterdag. 11 minus akkurat nå :-) Etter en kveld med de fire første episodene av 24 sesong 6 i går, vasket jeg ned leiligheta og pakket bort alt som kunne minne om jul i formiddag. Kvelden tilbringes på jobb, og kommer ikke flyene ned i dag så kommer de aldri ![]() Været MJF målt kl 1450: * -11° * Skiftende flau vind * Klart * Lavtrykk Egil
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! 14 grader og skyet her i Alpharetta.
![]() Hovedsaklig klesvask og fotball som staar paa programmet idag. Frokosten er unnagjort og jeg sitter her med katt, kaffe og komputer og slapper av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jaggu gikk strømmen.Da gikk jeg til Slemmestad og spiste middagen der.Afrikansk restaurant (ja,afrikansk) i sentrum av Gamle Slemmestad,et sted som vanligvis fremstår som et sted som har fått en knyttneve i mellomgulvet.
Men Bizco Spiseri var helt topp med så mye du kan spise for 99.- kroner.Og eplekake med is og varm karamellsaus til dessert.Anbefales. 251,252 og 84-bussen stanser rett utenfor. Ikke så langt unna for deg heller KGL?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-05-2008 12:14 |