![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2006
Posts: 187
|
![]()
http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3195017/
http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3195017/ Vore ju inte fel att äntligen få ett bolag från Gulfen, och med bra anslutningar tillstora delar av Asien, finns ju en STOR marknad för det i Sverige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2004
Posts: 70
|
![]()
Roligt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
ryktene har vært ganske lenge. håper den kommer. Men som den største andel av skandinaviske reisende til den arabiske halvøy får vi håpe at de også med tiden velger Oslo....
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Qwerty
Join Date: Sep 2004
Location: Stockholm
Posts: 1,486
|
![]()
Ja det verkar ju lovande detta. QR annonserar i en artikel att man i tillägg till en rad nya destinationer i Indien också bl.a. tänker öppna två linjer till Öst- och Nordeuropa.
http://travelvideo.tv/news/more.php?id=10600_0_1_0_M Med andra ord verkar källan som anger Warsawa och Stockholm med goda möjligheter vara sann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,443
|
![]()
Det spekuleres om ARN er mellomlanding paa vei fra Doha til Washington ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
i følge NRK så slår vi Svenskene som er nr to med i overkant av 1000 resiende pr år!
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2006
Posts: 187
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Dessuten er ARN et større nedslagsfelt for også å få finner på flyet, selv om Finnair flyr til Dubai i dag.
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() Quote:
![]() At de fleste intercontinentale flightene til SAS går fra CPH er naturlig ettersom hele Danmark, sør-vest Sverige fra Gøteborg og nedover og nord Tyskland har det som sin nærmeste storflyplass. Men at OSL og ARN bør ha noen IC ruter hver er jeg selvsagt enig i, men SAS sin hovedhub vil alltid være København. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 396
|
![]()
Det er større vekstpotensiale i Stockholms-regionen enn i Oslo-regionen, fordi området har flere innbyggere (Stockholm kommun 780.000/Stockholm län 1.9 millioner mot Oslo kommune 550.000/Oslo & Akershus fylke 1.1 millioner) samt større næringsliv.
Når det er sagt så burde både OSL og ARN etterhvert tiltrekke seg flere interkontinentale aktører. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Qatar Airways starer Al Maha Airways i Saudi Arabia | The Ticketor | Flyforum | 5 | 30-04-2015 21:08 |
Til Thailand med Qatar Airways og Thai Airways | SNSK | TripReports | 54 | 25-04-2013 22:03 |
Qatar Airways | Gemo | Reiseforum | 1 | 25-06-2010 12:39 |
Qatar Airways / C-17 | BGO | Flyforum | 1 | 13-08-2009 15:25 |
Qatar Airways | ThomAAs | Flyforum | 2 | 30-05-2007 22:15 |