![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut døra for å gå ned til Skøyen og årets influensavaksine. Kontorering resten av dagen før det blir et styremøte i ettermiddag/kveld. Gjør tirsdagen best!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Best tirsdag fra SK950. Straks inne for landing. Flighten var helt perfekt. Dvs at jeg sovnet og stort sett sov til seat belts on.
Nå er det bare frokost oget kort hopp til Oslo, så er slomsen hjemme hos Storsmurfen sin! Det er BEST. Ha en best tirsdag
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Her er det meste klart, så vi ligger i holding og venter på slot-tid i barnehagen. Middag på Smalhans i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra ville vesten, i Norge. Det er forresten ikke så vilt her heller så egentlig bare vest. Været er oppskrytt også, ikke spor av regn. Er meldt fint og strålende sol. Ha en fin dag høyt og langt, øst og vest
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra London. Litt uggen da shipping-folk fra de fleste verdensdeler er ganske tørste. Har faktisk ikke vært utenfor resorten siden søndag så kanskje kikke ut i lunsjen. #hjemmelengselass
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grumpf fra det Sørlandske...
Overskyet, regnet kommer snart og skal fortsette ut uka. Best er det iallefall ikke. Og jeg er trøtt og har mye å gjøre. DobbelGrumpf! BF out |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Innlandet.
Grått, yr og regn her i Rena i dag. Kona bestilte plass på aller siste avgang med Fjordline på Strømstad-Sandefjord, i går. Den går på Søndag kveld. 2-1/2 time senere kom det mail om at salget ombord har vært såpass godt at de knapt har varer igjen. Dermed har de bestemt seg for å kansellere fra og med i morgen. DVS dagens kveldsavgang fra Strømstad blir den siste. Vi tok den første gang på 3dje dagen den var i drift. Da hadde disse danske øldrikkerne glemt at båten også gikk FRA Strømstad, så det var bare mulig å finne info om avganger fra Sandefjord. Vi måtte inn på dansk side for å få bestilt. Ikke rart båten var nesten tom. De hadde også bare øl i taxfree som enkelt øl til skyhøy pris, eller 3 brett, for det er det man kan ha med seg til EU. De danske øldrikkerne hadde ikke skjønt at en vesentlig del av kundene på strekningen er på dagstur fra Norge og kun kan ta med en sixpack. Ikke rart de nå har valgt å legge ned. Litt rart, for 364 dager siden gikk det 3 båter på strekningen. Fra i morgen går det bare 1. SK384 skal være glad han rakk en siste tur. Jeg er halvveis i arbeidsdagen og etter jobb blir nok resten av dagen blir brukt til å finne hoteller rundt i Asia. Til Middag blir det Fårikål som jeg kokte på lørdag, det er etter 3 dager den er best. Ha en flott dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ellers så selger jo Colorline 2 brett (16 liter) til gunstig pris, til de samme nordmenne, som egentlig ikke kan ta med så mye. Men litt lett amatørsmugling er jo en god gammel norsk paradegren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
God dag fra bortekontoret. Her går ting av en eller annen grunn ekstremt bra i dag. Litt sånn at man venter på et "smell". Ha en god en ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag. Det kontoreres på kontoret. Fotballkamp i kveld, er litt usikker på om kona eller jeg får gleden med å se på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann fra Forus. Halvveis i vakten her og dagen er omtrent som i går. Altså smooth sailing. Kaffekoppen er tom så nå går man over til te (eller kanskje en Pepsi Max) resten av dagen. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så er det jo også ganske lett å fortolle varer over kvota med appen før man da vippser en slant til Onkel Vedum i Finansdepartementet.
God dag fra Oslo, her preger helgas festligheter kroppen fortsatt, fikk nok med meg noe humbug hjem fra Finland som preget natta iallefall. Får kanskje gå ned til butikken og kjøpe en Cola eller noe sånn. Ha en bedre dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen
Hjemreisen fra BKK med QR gikk neste som en drøm frem til CPH. Litt hikke i DOH pga Biz-light billett så den vanlige Lounge for Biz var ikke tilgjengelig for meg. Ble henvist til en egen Gold-lounge ved A-gatene siden jeg er Gold. Helt greit. Samme i BKK. Der står det på Boardingkortet "Not Entitle to QR Lounge" men pga Gull så gikk jeg en Miracle lounge å vente der Litt sein inn til CPH. Gikk ut av flyet kl 0730 og Boarding til Bergen startet 0745. Så litt løping mellom Sikkerhetskontroll og Passkontroll og mye hurtig gange etter Passkontroll så gikk det. B9 er et stykke unna. Bagasjen? Den ligger i CPH. Forventet ankomst nå kl 1400.
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere. ![]() Last edited by FQTV; 24-10-2023 at 12:29. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G’morgen. Her skal det også settes sprøyte, det skal faktisk settes to. Tar den nye corona’n i samme slengen. De hevder at så lenge de tas samtidig, trenger det ikke å være karantenetid i mellom. Gjorde det i fjor også, og lever ennå. Ellers så dukket Pondus opp i postkassen i går. Nå skal bladet ligge og ‘mørne’ en dag eller to før jeg gyver løs på det. Det blir ekstra best. Ha en fin bladtirsdag, alle sammen! https://youtu.be/jNAOkWmLVtc?si=eyIrYTc7nZNZj94y |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåtta,
Travel dag her , startet dagen med møte i Program komiteen for Sola Airshow , deretter byggemøte for den nye museumshallene i FMS og til slutt tilbake til jobben i prosjektet her i Jåttå. Det blir en sein dag i dag for å ta igjen en deloppgaver i prosjektet. Ha en fin dag videre |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hjemme drikker jeg knapt en sixpack i halvåret, så å kjøpe mer enn en sixpack er uaktuelt. Da blir den gammel og må kastes. Nå har en nevø blitt gammel nok til å drikke øl, så da blir det gitt som bursdag og julepresang til han.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ikke bare er det enkelt å fortolle i appen, syntes det var overraskende billig de få gangene jeg har gjort det
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag! | FlyingDutchman | Flyforum | 24 | 17-01-2019 22:26 |
Tirsdag:-) | EB | Flyforum | 14 | 17-04-2018 21:04 |
Go' tirsdag! | Bizflyer | Flyforum | 28 | 30-09-2009 09:49 |