![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ikke akkurat noe spennende eller revolusjonerende Flyr lanserer. Stort sett ruter til destinasjoner som er godt dekket fra før, i konkurranse mot godt etablerte aktører. Kan bli spennende å se hvordan det går. Minner ikke dette litt om hvordan Cimber Sterling ekspanderte fra Danmark for noen år siden?
Brussel er jo interessant da. Norwegian har vel såvidt jeg vet om aldri fløyet der. Men Ryanair hadde ei rute fra RYG til CRL som eksisterte hele tiden den norske basen var operativ. Så ruten kan ikke ha gått så veldig dårlig. Så markedet ligger kanskje der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fredrik
|
![]()
Berlin, Barcelona og Brussel skal de begynne å fly til.
Barcelona fra 27. mars (4 x ukentlig) Berlin fra 27. mars (4 x ukentlig) Brussel fra 6. mai (4 x ukentlig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Barcelona og Berlin er jo relativt safe bets og man få ralltids fyllt flyene, selv om yield i blant kan være utfordringene
Brussel serimot er jeg mer skeptisk til skal funke for dem, og det er en grunn til at Norwegian har holdt seg unna. Uten å være i GDSene eller noen storkundeavtaler med viktige aktører her så tror jeg de kan slite. BRU har riktignok tidvis OK volum og brukbar yield, slik jeg forstår, men da må man faktisk være i de riktige kanalene. Flyr er jo også veldig "Norges-sentrert" i sine salgskanaler, hvilket også kan gi dem et handikap i den belgiske siden av markedet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Vel svg - ber hadde vel vært bedre ide. Men er nok et par ruter jeg hadde ønsket mer direkte av.
Synd med lufthansa. Sent from my SM-A526B using Tapatalk
![]() |
#6 |
Pilot Student
|
![]()
Er lite som er spennende og revolusjonerende å velge fra i disse dager. Flyr må jo få fylt flyene også. Tror ikke ruter til f.eks Bournemouth eller Klagenfurt hadde vært storselgere selv om de kanskje er litt mer spennende og utradisjonelle reisemål
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
BCN og BER tipper jeg kommer til å gå bra. Før pandemien var jo Easyjet inne på Berlin, men ser ikke ut til å komme tilbake med det første. BCN dekkes vel nå av Flyr, Norwegian, SAS og Vueling. BRU er jeg mer usikker på, men bor jo mange nordmenn i Brussel så en vet jo aldri. Det var 3 av 4 destinasjoner som lå ute på flyr forrige uke som ikke var mulig å booke. BIO dukket aldri opp, og jeg må si meg overrasket over at det ble BRU fremfor BIO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pilot Student
|
![]()
Mente det som et svar til at en syntes Flyr valgte for "vanlige" destinasjoner
![]() Vet forøvrig at Flyr har søkt om slots på alle London flyplassene så jeg krysser fingra for at det blir LHR eller LGW rute til høsten ![]() Last edited by LN-FGA; 04-11-2021 at 16:20. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Første flight nå på søndag, men ser at Barcelona økes til daglig utover våren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Berlin har første flight på fredag, dette ble endret for å sikkert få med seg helgetrafikken.
Og jeg som hadde gledet meg til kaker og brus på gate på returen vår på søndag da første flygning opprinnelig var planlagt ![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Ja, da var de i gang i dag. LN-FGC som ble første fly på FS1606 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyplassen i Brussel/Transfer i Brussel | fjasebase | Reiseforum | 59 | 14-03-2025 15:44 |
Brussel Airlines med Brussel-Montreal, overlater Toronto til Air Canada | Someone | Flyforum | 0 | 04-09-2019 13:29 |
Niki flyr for Air Berlin på Oslo | SBT | Småprat | 6 | 23-01-2012 18:12 |
FC Barcelona flyr med Finnair | CK | Flyforum | 14 | 03-08-2009 21:46 |
Las Palmas-Madrid - Brussel/Barcelona-Oslo | LN-CMN | Reiseforum | 4 | 01-02-2009 21:16 |