Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-11-2021, 07:04   #1
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

OBB 5 God onsdag fra Stavanger

Ny dag og nye muligheter. Kaldt og klart ute i dag morges. Kan muligens ligge an til litt sol i løpet av dagen? Kaffen er klar og mailboksen virker å være under kontroll. Så da blir det spennende å se hva dagen bringer. Ettermiddagen bringer indretjeneste, det er sikkert og visst for det sa husøkonomen i går. Ha en fin en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 07:10   #2
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: God onsdag fra Stavanger

God morgen fra stasjonen. Venter på flytoget og har en relativt lang dag i vente. Først med bolaget til Århus for å ha litt møter.

Elefanten håper de har kake på møtet.

Ha en stilig dag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 07:24   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra kontoret. På tide å koble seg opp mot de i Fjerne Østen og «Down Under» for å høre om deres siste sprell. Men første: Espresso
Old 03-11-2021, 07:42   #4
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra innsatstoget L13 fra Mjøndalen mot Lysaker. En dag på kontoret i dag, med litt møter, dagens høydepunkt er at det skal bestilles både togbilletter, flybilletter, og tom en flybillett til fjerne strøk ut fra OSL. Det skjer allerede om 2 uker og går med en 77W fra OSL
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 07:54   #5
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg.

Grått og trist og regn her i dag. Dagen i dag blir nok en rolig dag her hjemme med mest avslapping og litt turgåing om været letter litt.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 07:56   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret.. Onsdag allerede?? Deilig 2 kilometer i bassenget, trenger et par uker til før man er tilbake på 3K på en time.

I dag er det passe rolig agenda og godt er det.

ATH, SFO, NCE, ATH, ATH, BLR, ATH, MIA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 08:07   #7
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Morn fra havet.

I går fikk vi servert indrefilet til middag, på en tirsdag.

På morgen møte i dag kom det frem hvorfor.
Det var Verdens Veganer dag i går og la oss si at kokken ikke er veganer (godt er det)

Ellers blir det en BHL maskin på dekk rundt lunsj.

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 08:57   #8
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Torrevieja Siste dag med sjøutsikt fra balkongen. I dag blir det transportetappe til Malaga, og i morgen hjemreise i SAS Plus. Særdeles lite fornøyd med at det har blitt stokket rundt på setereservasjonene, kona er på 5A og jeg på 6E. Ikke akkurat det vi la inn i bestillingen… For fremtidige reiser tror jeg at jeg må melde overgang til Flyr der det er mulig. Ha en finfin onsdag uten first world problems!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 09:23   #9
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra Stavanger. Som tidligere nevnt i tråden, kjølig vær på disse kanter. Kaffe og frokost nytes nå til underholdning fra HD Melbourne Aviation
Ikke de store planer for dagen, men et besøk til mellomste datter er plottet.
Så må det utføres konsulent oppdrag når yngste datter skal legge om til vinterdekk.
Ha en nydelig onsdag!
Old 03-11-2021, 09:42   #10
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God formiddag fra bushen i Nordland. Hjemreise fra Bodø halv 8, så om noen timer er de tid for å komme seg i bilen sørover. Tar fort nesten tre timer å kjøre. Her er det fortsatt mildvær og fint, men det er vel snart slutt på det antar jeg.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 12:13   #11
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

"God" formiddag fra Kolsås. Kona på bedringens vei men minstemann har plukket opp forkjølelsen videre så her er det snørr og slim (og høylytte protester når man prøver å fjerne det...). Satser på snarlig bedring da jeg har en flybillett som ligger og venter på meg fredag morgen.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 12:24   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’moorgen, ja …. straks slutt på helgefreden. Men først skal både kaffekopp nummer to tømmes og dynga besøkes.

Stor stas i by’n da Braves sikret verdensserietittelen i slåball. Ingen Game 7, men økonomene er sikkert fornøyd med 6. Hjemreisen foregår med en Delta 330 og seieren feires som seg hør og bør med en god gammeldags parade nede i by’n på fredag.

Fortsatt mørkt, men det begynner å lysne i horisonten. Neste uke blir det imidlertid en time lysere. Fortsatt god morgen der ute, enten dere spiller slåball eller ikke.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 14:31   #13
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Forus,
Travel dag i prosjektet , i morgen starter vi opp produksjonen fra Prosjektet som er nær fullførelse. Det blir bra og med dagens gasspriser blir dette et lønnsomt prosjekt for selskapet og fedrelandet.
Vi startet dette prosjektet i 2014 og det blir godt å ferdigstille dette nå.
Så videre til neste prosjekt.
I kveld blir det forflytning nordover til kontoret i SSJ ,med SK4486 og WF737 som vanlig. Satser på at det ikke er for mye østavind på Stokka i kveld som har forårsaket et par diversons over "søstrene" til naboplassen i Mosjøen i det siste.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 15:11   #14
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by FQTV View Post
Morn fra havet.

I går fikk vi servert indrefilet til middag, på en tirsdag.

På morgen møte i dag kom det frem hvorfor.
Det var Verdens Veganer dag i går og la oss si at kokken ikke er veganer (godt er det)

Ellers blir det en BHL maskin på dekk rundt lunsj.

FQTV
Det er få ting som er mer usjarmerende som menn så usikker på egen manndom at de hakker ned på veganere (eller homofile, eller eller…). Ekte menn har selvtillit, både til å omfavne og respektere ikke-vold og ikke-hat.

Lais fra EU. Kom til å tenke på Fnate her i dag - hvordan går det med de byggearbeidene som pågikk utenfor hos deg? Jeg er så lei vegarbeidet utenfor hos oss, som heldigvis går mot en ende. En hilsen til dc 8 som skrev om Palm Springs her forleden - der skulle man gjerne vært!
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 15:22   #15
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Det er få ting som er mer usjarmerende som menn så usikker på egen manndom at de hakker ned på veganere (eller homofile, eller eller…). Ekte menn har selvtillit, både til å omfavne og respektere ikke-vold og ikke-hat.
Hvordan klarte du å lese/tolke mitt innlegg som at kokken vår hakker ned på noen??

Det er jo servering av mat som foregår i rolige omgivelser uten form for ordbruk eller kroppsspråk. Det var en annerledes meny enn det vi er vant med.

Det er kun journalister og kjerringer som klarer overanalysere enkle ting, og få ting er mer usjarmerende enn det å overanalysere og vri på fakta.

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 16:05   #16
Elefanten
ScanFlyer Blue

De hadde kake på møtet i dag.

Bra møte.

Hadde vært enda bedre om de hadde hatt litt sjokolade på kokosmakronene, men flødebollene trakk opp.
Elefanten is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 16:10   #17
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Det er lenge siden jeg moette en kjerring Damer, kvinner derimot er det lite aa utsette paa. En verden uten journalister og damer er absolutt utenkelig for oss her i vest. Tenk alle nyheter fra Trump

Her i Monterey / Pacific Grove legger vi ut paa Highway 1 igjen, etter en flott dag langs Stillehavet til fots med den lille italienerinnen og 8 poter - flott aa se Pelikane paa virkelig naert hold. Mat ble det ogsaa - en utmerket vegan kafé serverte Avocado Toast helt perfekt.

Middagen ble mer i TOS stil - Wild Fish hvor en Sea Bass (lokal) ble servert helt perfekt - med en Pinot Gris fra Navarro.

Nevnte jeg at vi spiste utendoers
Old 03-11-2021, 16:18   #18
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Elefanten View Post

Bra møte.

Hadde vært enda bedre om de hadde hatt litt sjokolade på kokosmakronene, men flødebollene trakk opp.
Hva gikk møtet ut på?

Ellers god dag fra gjemmekontoret. God fordi jeg straks skal logge av jobben. For der har det vært en skikkelig møkkadag. Ikke stort bedre av at når man sender en melding til en kompis med spørsmål om å finne på noe i helgen, så får man tilbake en snap fra en bassengkant nedi Qataremiratene eller strøka deromkring. Sånt er høyst unødvendig.

Håper fortsatt på et mirakel fra Hamar, så man kanskje kan ta en fridag i morgen.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 16:22   #19
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Det er lenge siden jeg moette en kjerring Damer, kvinner derimot er det lite aa utsette paa. En verden uten journalister og damer er absolutt utenkelig for oss her i vest. Tenk alle nyheter fra Trump
Trump er en kjerring. Ungene hans også. Ihvertfall de tre eldste. Men jeg tror hverken du eller jeg har møtt ham. Ordet blir mer og mer kjønnsnøytralt.

Quote:
Originally Posted by Elefanten View Post

Bra møte.

Kakedag, ja! Bolaget feirer i dag at de verste koronaproblemene er over med kake til alle. Jeg har åpnet VPN-tunellen og venter spent.

Og nei da, jeg er ikke glemt.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2021, 21:08   #20
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Quote:
Originally Posted by Martin View Post

Håper fortsatt på et mirakel fra Hamar, så man kanskje kan ta en fridag i morgen.
Fillern. Glemmer at det er onsdag for tidlig. Rekker aldri å legge inn kupong. Well. Har en fem ukers som starter på lørdag. Så får jeg bruke tiden til å tenke på om jeg skal legge inn en fem ukers til neste onsdag.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules