![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Gjort unna første kaffekoppen og nå skal det lages frokost, egg benedict på menyen i dag. Ellers blir det innedag med produksjon av pølser etterfulgt av F1 på Monza. Så blir det nok et lite pub-besøk for å få med seg Leeds - Liverpool. MOT! Ha en finfin søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Tidlig til sengs gir tidlig våken. Ingenting på agendaen i dag så eg tror det blir en power-nap eller to i løpet av dagen. Snart ny uke og nye muligheter. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Straks går turen til Jevnaker formå se på en bygg som tvister seg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Meh Søndag, har sendt mannen avgårde til Canada i dag. Det gjorde jeg 06:00. Så nå sitter man her, hva i alle dager skal man ta seg til... Har allerede gått tur, og vasket ned deler av drivhuset etter at årets tomater, agurker og meloner har takket for seg - de nye plantingene vokser godt. Enda ikke helt kommet over skuffelsen av at det jeg trodde var et granateple-tre som spiret, var en Liebstöckl-spire
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Good Søndag her fra Toronto i Canada!
Flighten over med Air Canada sin 787-9 i går gikk fint! C-class setene til Air Canada er romslige og fine og det passer perfekt å kunne ha sin egen liten `celle`i disse "hold-1-meters-avstand`tider. Det er mye papirer som skal gjennomgås per pax her på grensen, så grunnet lang kø i customs her på Toronto Pearson International, ble vi holdt tilbake ombord i hele 4 timer etter landing(?!!). Men det ga meg fin anledning til å catche igjen litt tapt søvn i min lille C-class ´celle` ![]() Legger ved litt bilder for de som har interesse av slikt! Ha en fin søndag der på den andre siden! Last edited by FBI2012; 12-09-2021 at 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen .. frokost og kaffe unnagjort. Snart er det svigerbeistets tur.
Hagearbeid og maling av en gyngestol blir dagens ‘høydepunkter’. Ja, og så Leeds-Liverpool, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Leeds vs Liverpool blir også et høydepunkt i en eller grå og kjedelig søndag, kanskje på en pub her også. Satser som vanlig på rød seier (måtte det bli det også i morgendagens valg). Ellers har man ikke gjort så fryktelig mye i dag.
Last edited by Hypern; 12-09-2021 at 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf dag herifra.
Ble visst litt kontorering pga. «customs said that they dont have some paper so driver can not pass customs.». (Elsker kryptiske språkbarrierer). 1: Hadde ikke bilen vært to døgn forsinket hadde det vært løst pp fredag. 2: Hadde vår samarbeipartner gjort jobben sin… Ble allikevel en tre kvarter med litt mailing, og en ting å ta opp på Teamsmøtet i morgen. Nå skal det benyttes stemmerett. Hvem stemmer man på for å få oss inn i EU så man slipper å måtte fortolle mellom Norge og Sverige? På den annen side, da hadde jeg kanskje blitt arbeidsledig. Ha en god en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Torshov. Her har man en lat helg, men nå skal man konturerar litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hel fra værste vestkant.
Tur i byen, litt booking og nå snart ganske stor lammestek som har kost seg hele dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Styggemannen har vært her i hele dag.
Håper denne søndagen er over snart, og at mandagen blir bedre. nuff said! |
![]() |
![]() |