Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God søndag morgen fra Oslo Øst (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=154120)

TriStar 12-09-2021 09:35

God søndag morgen fra Oslo Øst

Gjort unna første kaffekoppen og nå skal det lages frokost, egg benedict på menyen i dag. Ellers blir det innedag med produksjon av pølser etterfulgt av F1 på Monza. Så blir det nok et lite pub-besøk for å få med seg Leeds - Liverpool. MOT! Ha en finfin søndag[emoji3]

FQTV 12-09-2021 09:40

Re: God søndag morgen fra Oslo Øst

Morn fra Bergen.

Tidlig til sengs gir tidlig våken.
Ingenting på agendaen i dag så eg tror det blir en power-nap eller to i løpet av dagen.
Snart ny uke og nye muligheter.

FQTV

Someone 12-09-2021 09:57

God morgen. Straks går turen til Jevnaker formå se på en bygg som tvister seg. Ha en fin dag

Polaris 12-09-2021 10:30

Meh Søndag, har sendt mannen avgårde til Canada i dag. Det gjorde jeg 06:00. Så nå sitter man her, hva i alle dager skal man ta seg til... Har allerede gått tur, og vasket ned deler av drivhuset etter at årets tomater, agurker og meloner har takket for seg - de nye plantingene vokser godt. Enda ikke helt kommet over skuffelsen av at det jeg trodde var et granateple-tre som spiret, var en Liebstöckl-spire :rolleyes: Får surfe litt og se etter frø og sånt.

FBI2012 12-09-2021 11:53

9 Attachment(s)
Good Søndag her fra Toronto i Canada!

Flighten over med Air Canada sin 787-9 i går gikk fint! C-class setene til Air Canada er romslige og fine og det passer perfekt å kunne ha sin egen liten `celle`i disse "hold-1-meters-avstand`tider.

Det er mye papirer som skal gjennomgås per pax her på grensen, så grunnet lang kø i customs her på Toronto Pearson International, ble vi holdt tilbake ombord i hele 4 timer etter landing(?!!). Men det ga meg fin anledning til å catche igjen litt tapt søvn i min lille C-class ´celle`:)

Legger ved litt bilder for de som har interesse av slikt!

Ha en fin søndag der på den andre siden!

LN-MOW 12-09-2021 13:17

G’morgen .. frokost og kaffe unnagjort. Snart er det svigerbeistets tur.

Hagearbeid og maling av en gyngestol blir dagens ‘høydepunkter’. Ja, og så Leeds-Liverpool, da.

Hypern 12-09-2021 14:44

God dag fra Oslo. Leeds vs Liverpool blir også et høydepunkt i en eller grå og kjedelig søndag, kanskje på en pub her også. Satser som vanlig på rød seier (måtte det bli det også i morgendagens valg). Ellers har man ikke gjort så fryktelig mye i dag.

Martin 12-09-2021 14:54

Grompf dag herifra.

Ble visst litt kontorering pga. «customs said that they dont have some paper so driver can not pass customs.». (Elsker kryptiske språkbarrierer).

1: Hadde ikke bilen vært to døgn forsinket hadde det vært løst pp fredag.
2: Hadde vår samarbeipartner gjort jobben sin…

Ble allikevel en tre kvarter med litt mailing, og en ting å ta opp på Teamsmøtet i morgen.

Nå skal det benyttes stemmerett. Hvem stemmer man på for å få oss inn i EU så man slipper å måtte fortolle mellom Norge og Sverige? På den annen side, da hadde jeg kanskje blitt arbeidsledig.

Ha en god en.

storg 12-09-2021 16:30

God ettermiddag fra Torshov. Her har man en lat helg, men nå skal man konturerar litt.

SudCaravelle 12-09-2021 17:10

Hel fra værste vestkant.

Tur i byen, litt booking og nå snart ganske stor lammestek som har kost seg hele dagen.

Bizflyer 12-09-2021 21:29

Styggemannen har vært her i hele dag.
Håper denne søndagen er over snart, og at mandagen blir bedre.

nuff said!

All times are GMT +2. The time now is 00:14.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.