![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen!
Her er man oppe alt og straks går ferden mot OSL hvor Widerøe skal ta oss til Sandane via Sogndal med flybytte. Stas med ny flyplass! ![]() Ha en fin lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Vært oppe en halvtime allerede, kan ikke sove bort helgen mener noen...
Planen for dagen er å finne en stue i marka med servering, stort lenger enn det har man ikke planlagt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. En tur til Vollen for å ta med svigers ut på lunsj før jeg senere i dag boarder SK4023 for et hopp over til SVG. Ikke nye flyplass, men en ny by, da jeg aldri har vært i Stavanger. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra Lillestrøm. Ble overraskende sent i går, noe som kombinerte dårlig med at byggeplassen bak oss fant ut at nettopp lørdag er perfekt til forskalingsarbeider kl 8.
Men nå har jeg snart drukket nok kaffe til at adrenalinsinnet svinner og jeg kan stappe i litt ørepropper og prøve en liten bonus nap. ![]() I kveld blir det fårikål og Storsmurfens krydderkake. Ha en fin en
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Svolvær,
Langsom lørdagsmorgen , men nå ut på tur sørover i Lofoten. Været er som det skal være på denne årstiden. Sol og vekslende vær inn i mellom. Ellers skal jeg ikke gjøre en dritt bortsett fra å slappe av og nyte stillheten og se det flotte landskapet. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() God formiddag fra Praha, der lunsj og øl snart er inntatt. Sol og fin temperatur er ikke mye å klage over. Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen, ja .. 30040 hilser.
Bikkjene ville ut tidlig, så det var ingen bønn. Så nå sitter jeg på terassen med dagens andre kaffekopp og hører på ugle, hanegal og Pink Floyd. Kun 17 grader, så virkelig behagelig. Fortsatt en time til svigerbeistet begynner å remje i hiet sitt. Samtidig leser man at Georgia mangler 11000 helsearbeidere, at gamlehjem går konk fordi kundene rømmer og at de samtidig heller ikke er istand til å finne folk til å fylle jobbene. Det er mulig vi gjorde en ‘tabbe’ ved å hente henne hjem, men hun ville garantert ikke vært i live hvis vi hadde latt henne være der hun var. Velvel, dagens rant …. Last edited by LN-MOW; 05-09-2021 at 01:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 13 | 14-08-2021 20:23 |
God lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 8 | 17-07-2021 16:52 |
God lørdag fra Lillestrøm | Concorde98 | Flyforum | 13 | 08-05-2021 20:24 |
God lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 22-07-2017 23:35 |