![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...fra en noksaa trist liten oey i vest - oeya har hatt en meget tragisk bilulykke - 3 unge (14,14 og 16 aar gamle) jenter omkom, slikt setter sterke spor paa en lite oey. Alle kjenner hverandre saa det kommer noksaa tett innpaa oss. High School har en mengde blomster - det samme paa ulykkes stedet - som vi ofte passerer.
Haaper uken som kommer blir mye bedre.....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goooodmorgen sol, Godmorgen morgensol, der skinner ned på bellis og Viol, og ned på Danish Air transport og de flotte fyre, der flyr for 32kr med en myre :-)
Godmorgen, klokken er nu det dejlige 7.47, idag står på lange møder :-(
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Barn er levert og det gikk akkurat an å nyte en espresso og biscotti i solveggen uten å måtte kle på meg for mye. 4 x Teams står på rappen....3 med jobb og 1 med Flypodden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Mandag HELT uten god fra Lillestrøm. De er i gang med en andre bølge av helt sykt bråk utenfor hjemmekontorvinduet. Det er virkelig helt umulig å konsentrere seg eller å delta aktivt på Zoom. Noe hverdagen tross alt handler mye om nå før tiden.
![]() Irr+ Men men... en vakker dag er det over. Før eller senere og aller helst før. En bedre dag ønskes alle
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’moorgen! Kjenner godt jeg var på spottertur i går .. skikkelig ‘redneck’... Lett å undervurdere solen så tidlig på året. Men deilig med en tur ut og fikk mye morsomt på brikka. Nok til at jeg nok må posjonere ut godsakene ..
![]() Må brenne litt bål i dag. Og kjøpe eddik. Syyykt travle dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mandag herifra.
Tollvesenet har visst kjørt en oppgradering av noen systemer i helga. Usikker på om det var så lurt. Ha en bedre en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
#Ogikkenokmeddet
Den ene spillelista jeg pleier å høre på, som er av typen "oppdatere-seg-automagisk-en-gang-i-uka" hadde denne uka fått med seg låta "She's My Baby" med de omreisennde wilburyene. Der går ene verset: Quote:
#makan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Ikke så lenge siden vi hadde en tilsvarende sak i nabo-county'et .. en indisk IT-riking hadde gitt sin 16 år gamle sønn en sprek Porsche da han tok lappen. Første kvelden han hadde bilen bar det ut i skauen fra en småvei i høy fart. Han og en kompis ble drept. Huff .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo øst
Ramla inn ledig time hos øyenlegen som jeg lenge har ventet på, og jammen fikk jeg innkalling til første runde av det alle venter på også. Nå er jeg halvparten så Moderna som MOW
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Var dere her naar ulykken paa Tolo skjedde ?
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Ja. Andrew kjente dem alle godt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen til dere i øst | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 07-04-2018 14:50 |
God morgen til dere alle | Utflyttet | Flyforum | 23 | 13-09-2013 18:50 |
Hva gjør dere når dere går forbi Tollvesenet? | Robbiedeluxe | Småprat | 54 | 30-03-2012 01:10 |
OT. Hva er de viktigste egenskaper dere ønsker dere fra din bilforhandler/bilver | Farmer | Flyforum | 18 | 17-04-2006 12:09 |
"Skal dere besøke nisse, da må dere finne en annen vei" | BU595 | Flyforum | 1 | 10-12-2004 17:18 |