![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God søndag fra Vegglifjell. Blå himmel, så får vel ta en tur ut etterhvert, om ikke annet for å spotte flyene OSL-BGO som drev å passerte over her i går. Hjem i kveld, men da bøllene startet dagen 06 og vi rakk å komme ganske langt ned i vi flaskene i går er det ikke umulig det må legges inn en lur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Gjøvik. He er kaffen inntatt og vi venter på å bli kjørbare før vi setter kursen mot hovedstaden. Ha en velsignet søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God knallfint høstvær-søndag fra hovedstaden i kongeriket Norge. Ingen store planer i dag annet enn litt mer kaffe. Ha en fin søndag!
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God formiddag fra bilen på vei til fårikål hos svigers i Hønefoss. Var min tur til å sove lenge i dag, også har man allerede rukket noen runder på Fortnite med eldstemann og kompisene. Overraskende gode 8-åringer kan være i det spillet.
Ønsker alle en flott søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag hjemmefra.
Ikke mye på programmet, annet enn litt operering av vaskemaskin og litt planlegging av det som kanskje muligens kan bli sommerferien 2021. Må si, at til å ha såpass like navn, går det veldig lite tog mellom Luleå og Umeå. Også litt småironisk at for å komme seg fra Umeå til Trondheim, tar man Vy fram til grensen, og SJ videre på norsk side. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg.
Her har formiddagen gått med til å skifte hjul på begge bilene. Jeg kjøpte meg en fin garasjejekk i går, men den var det dessverre noe feil med, så da måtte jeg likevel ty til gamle måten og jekke opp bilene med håndkraft. Muttertrekkeren som jeg kjøpte for noen år siden fungerte og det sparer mye tid og bry. Det er meldt snø til uken så det var greit å få skodd bilene med vinterdekk nå. Ellers er planen litt trening etterhvert, enten med en tur i skauen eller jogging langs veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra solknausen. Velfortjent Aass etter en snau mil med barna ned til Tjuvholmen. Dragen har jobbet og jeg kompenserer med en stor gryte med nyyydelig bacalao.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen - godt i gang med ukas siste vakt. Skal bli godt med helg.
Sol og fint. Morgenkaffen ble inntatt under stjernene i boblebadet. En god start på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Slapper av med litt TV spill etter en nesten for avslappende helg. Har fått vasket og ryddet godt i heimen. Eneste som gjenstår er å forsøke å finne en smart fiks på bøyd/knekt senterstolpe i sengen. Kanskje jeg kan få brukt de aller kjedeligste bøkene mine til noe... men det blir i morgen.
Elefanten sitter bare og nistirrer på BA appen sin der det har dukket opp en long haul booking i skuff. Ha en fin en. Nå skal jeg knerten noen flere vantro i COD og spise en sjokkis.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 13-10-2019 15:38 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 06-10-2019 13:28 |
God søndag fra fjellet | Someone | Flyforum | 11 | 14-04-2019 16:55 |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra hovedstaden | Someone | Flyforum | 13 | 15-04-2018 21:20 |