![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....det er November og da er helt greit med Date night ute ved bassenget (the Tiki Bar) med den lille Italienerinnen - litt Sancerre - noe greier fra Stone Brewery (ogsaa fra California)....
Oensker eder alle en riktig god onsdag !
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdag er Lille-Lørdag, men for meg er den mandag. Men kun tre arbeidsdager denne uka. Det er fint.
Vått og klamt ute. Noen dager til med sommertemperatur, så blir det høst her og. Igjen. Inne i to nye måneder med robocalls og hatefulle tv-reklamer. Demente demokrater og rabide republikanere slugger det ut før. omvalget i januar. Og vi som trodde det skulle bli fredelig... Sent from my iPad using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God onsdag med en følelse av fredag...for jeg har fri igjen i morgen....sånn går det når man ikke klarer å ta ut ferie. Ble 10 kilometer med skritt inne i huset i går...håper at det blir noen kilometer ute i dag. Ha en bra onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Jeg innbiller meg at tåken er litt mindre tett nå enn i da jeg stod opp? Her blir det en kort tur innom IT på kontoret for å bytte litt IT utstyr som bestemte seg for å ta kvelden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra tåkehavet.. Dialekt-sushien (makrell i tomat) er inntatt og man manner seg opp til en gåtur ned til kiropraktoren for litt juling.
I kveld er det ut med en venn som er på en kort visitt fra DXB så det blir nok ganske halal så man kjører nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy morgen fra et høstlig Sola hvor gamlekontoret er inntatt for enda mer overtid ifm heldagsmøte på Skype. Utover det intet nytt fra denne kanten.
Ha en nydelig onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Sandnes hvor man har sovet lenge og vel. Det som gjenstår av arbeidsuka er to kveldsvakter. Kjenner det skal bli good med langhelg. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Håper dere har god parkett!
God dag fra bortekontoret. Her har jeg gjort noe så magisk som å skisse en messestand i dag. Det er jaggu lenge siden, og det er gøy. Messen skjer i Tyskland i Mai eller September neste år (får vi håpe), og det gjelder å selge seg inn med veldig kule design så man får premium posisjonene. Vi har en god track record på å lage leven og morro så det veier ofte litt opp for at vi har mindre penger enn kanonene i vår bransje. Nå mer kaffe. Ha en fin en
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra et 'covid-fritt' safehouse i Georgetown.
Ny fritur på trappene, siste tur hjem med denne arbedsgiveren, før ny arbeidsgiver venter i månedsskiftet med nye eventyr. Titan Airway's fineste skal ta meg hjem, forhåpentøigvis uten fuel stop på veien Ha en finfin onsdag folkens! ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Møkkadag.
I dag har jeg bl.a. brukt dagen på å google vekten på en bunke med kryssfinerplater fra Stavanger, uten at jeg klarte det (eller behøvde det, fant jeg ut etterpå). Samtidig som man sitter og finner på nye ord de ikke bruker like mye av i bibelbeltebyen Stavanger. Samtidig som Apple Music har oppdatert favorittlåtspillelista min med Hanne Sørvåg sin versjon av Vazelina Bilopphøggers sin "Surbrett". Kjapt oppsummert: Googling av vekt på kryssfiner fra Stavanger mens man hører "Eg ska laga surfbrett i kryssfineeeeeeer" på Stavangerdialekt er neppe bra for blodtrykket. Men det øker lysten på telefon fra Hamar i kveld. Ha en god en, med eller uten surfbrett |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Savner du å fly, eller går det helt greit? | Polaris | Småprat | 24 | 21-07-2020 13:39 |
Talentløs boarding, eller helt vanlig...? | Rland | Småprat | 11 | 24-06-2018 10:42 |
Helt eller idiot? Fløy inn i haglstorm | LN-MOW | Flyforum | 11 | 10-08-2015 17:21 |
God tirsdag....eller var det onsdag? | Chriscross | Flyforum | 18 | 12-02-2014 17:13 |
Allianseuavhengighet - smart eller helt høl i huet? | SQ 777 | Reiseforum | 34 | 22-09-2009 03:32 |