![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. En liten tur på kaffe til opphavet på morgenkvisten før det blir et 4 timers teams-møte på formiddagen. I ettermiddag skal kofferten pakkes på nytt slik at vi er klare for morgendagens første del og land av årets skandinaviareise. Nyt tirsdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen FBU. Hjemmekontorering betyr tidlig start. Brødet er snart ferdig i ovnen så da kan en etterhvert få seg litt frokost også. Spent på været utover dagen da det blir en biltur etter lunsj.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her løpes det rundt i holding mens vi venter på at BHG og SFO skal åpne. Siden jeg drar til kontoret ser det ut som jeg slipper unnå med kun en halvtime Teamsmøte, resten blir fysisk. Kveldens dilemma er om jeg skal skanse på å droppe piggsko på løpeturen? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen!
![]() I Lillestrøm var det skikkelig flott ute i dag tidlig! Ha en fin en! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra flotte Ålesund. Nydelig bacalaomiddag i går med ganske riktig mengde rødvin. Må si jeg faktisk foretrekker Knausen varianten, men det er hysj hysj.
Nå er det roadtrip noen timer ut i havgapet og Sixt mente Volvo var upgrade. Det er dog en speller ny XC90 T8, men vanskelig å fortelle kollegaen som er med fra Dubai at 440 hester på fire sylindre er greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Etter flere søk på flybilletter til her-og-der og alle destinasjoner er blitt dyre, unntatt India. Så da brukes en nattevakt til å søke eTA til India for nysgjerrighet og $40 blir betalt. I natt kom svaret: Granted 1Year multi entry. Så nå får eg heller se om eg finner et grunn til å reise til India. Road Trip??? Nord-sør? Får se hva Google finner ut. Har jo god tid. Lenge til mars 2024. FQTV
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Krysser fingrene for at noen av de fremmede som trasket rundt i kåken i helgen åpner lommeboka. Spørs hvor produktiv dag det blir i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Endelig hjemme etter en langhelg på Riksen. Nå er det i underkant av en uke til jeg skal på opptrening og det er mye som skal ordnes før det. Dagen i dag blir nok for det meste brukt til arbeid på hjemmekontoret.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tranby,
Tidlig opp dagen , red-eye flighten østover i morges , 4002. Fin og rolig flight over fjellet med "bussen" , men grått over det hele. Møter og diskusjoner i prosjektet ut over dagen. Returen vestover i ettermiddag. I kveld har vi kvartals møte mellom Jærmuseet og FMS. Vi har høy aktivitet dette året med bygging av nye haller og inngangsparti som skal romme butikker og kafe samt nye og bedre toalettfasiliteter. Tiger Moth , 151, er hentet sist helg østpå og skal restaureres til utstillingen. Sea King kommer fra Rygge til sommeren. Følg med på hjemmesidene våre. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra San Agustin!
Klientellet som bor på hotellet denne uken er stort sett i alderen 75+ og i hovedsak tyskere, så de beste plassene ved poolen og på soldekk er okkupert med badehåndklær alt lenge før soloppgang. Det er bare slik det pleier å være det. Jeg har likevel klart å finne meg en plass på en liten høyde rett under palmene og som ligger gunstig til med jevn bris. Dette blir bra! Var i går ettermiddag en svipptur inn til hovedstaden Las Palmas. Jeg sitter alltid igjen med så mange interessante inntrykk etter å ha reist med den overfylte lokalbussen både til og fra. Her hører man alle former for spansk. Det finnes et stort innslag av latin-amerikanere i Las Palmas og da særlig fra Venezuela. Pussig nok er de få jeg kommer i snakk med her nede alltid colombianere, men det skyldes nok at de er så positive og ekstrovert. Nå tid for litt sol og ‘true crime’ her under palmene! Ha en fin tirsdag! Last edited by FBI2012; 21-03-2023 at 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Fortsatt småfriskt med temperatur såvidt på nordsiden av null. Nå skal etterhvert fjellet bestiges, før det blir et Teamsmøte med en leverandør.
Fire arbeidsdager igjen før dere følger etter oss med sommertid. Kan ikke komme fort nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Der jeg jobber bør en XC90 T8 være en sinsykt oppgradering fra opprinnelig booket klasse. Tror jeg bør bytte arbeidsgiver. Hengt ut i avisen blir vi også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
En snufsete god ettermiddag fra Skaun!
Her har en god, gammeldags influensa A medført noen dager i sengen, og det surkler i brystet som et heimebrentapparat på full styrke... Men syk har man ikke tid til å være, så da bærer det med SK`s red-eye til CPH og videre til Wien i morgen tidlig. Får heller pakke med medisiner og et par munnbind. (Nei, det var ikke Covid, det har jeg sjekket) Med nesten 14 dager på kontinentet får man vel hentet seg inn etterhvert, så det løser seg nok! ![]() Om noen har noen gode restauranttips i Bratislava hadde jeg satt stor pris på det, var der selv en gang for 25 år siden, men de jeg spiste på da eksisterer nok sikkert ikke lengre.. hehe. Nå pakking, hosting og hvile... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |