![]() |
|
![]() |
#1 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Dypt nede i lunka kaffe no to el tre,
må stikke snuten inn på et møte med en kunde hvor man skal unngå å snakke om store elefanter i rommet (artig på teams) Samtidig sjonglere halvt dusin trucker ut fra OSL som alle skal rekke en ferge fra Stockholm i kveld. I tillegg legge en plan for morgendagen samt oppdatere noe skit fra i går. Ikke rart man drikker ![]() Ser frem til helg ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
SAS har kansellert Mexico (CT) turen som skulle vært i neste uke. Årsaken er ukjent men grunnen til ikke automatisk ombooket er pga de komplekse reglene rundt covid. Ja ja, håper eg finner en ny tur å bruke den kommende voucheren på. Godt det er snart fri og helg. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Var innmari tidlig oppe i dag, så jeg til og med rakk å se en mini-film før jeg åpnet hjemmekontoret. Den nye Attenborough greia - The day the earth changed. Feelgood nesten på "jeg må kaste opp nivå", men også litt spennende om hvordan deler av dyreverden har forandret seg betydelig under Covid nedstengning.
Ellers så er det en dag i den store Zoomingens tegn. Ha en fin en
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
(takk for meg). Ellers en roligere dag enn i går på gjemmekontoret. En merkelig følelse av kontroll. Håper det varer. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Asker. Får vel nesten feire at ting begynner åpne opp igjen. Så da kan man spise kake. Dagens Teamsmøter er også ferdig. Så får man sjonglere mellom henting av barn, levering av barn på idrett, middag og foreldremøte senere. Samt en podcast må lages. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra sommerlandet. Her samles det krefter før arbeidsuken starter. Heldigvis kun to dager denne gangen.
Småfuglene står for trallingen i dag. ![]() Last edited by LN-MOW; 27-04-2021 at 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Hallo fra Biscayne Bay.
Sitter for anker skal snart ha frokost kaffen. Etterpå blir det tur til en øde øy som heter Elliot Key, det skal det bades og pilses. Ikke noe å klage på.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Straks ferdig med dagens innsats. Hva morgendagen bringer er jeg ørlite usikker på. Forhåpentligvis blir jeg kanskje litt mer klokere på det ila. kvelden. Det som er sikkert er at det faktisk blir taco-tirsdag i dag! Det kan jo bare bli en høydare! Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra et solfylt Stavanger. Her har en puslet med litt forskjellig, et lite møte på zoom, litt knoting i hagen, lunsj med yngste datter, tv titting, indretjeneste og trasket en tur med mellomste datter.
I morgen blir det overtids aktivitet fra «gamle- kontoret» på Sola. Ha en flott aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 17 | 09-08-2016 16:58 |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 8 | 24-02-2015 15:35 |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 12 | 10-02-2015 19:25 |
God tirsdag | Someone | Flyforum | 7 | 05-06-2012 15:05 |