![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompf fra Tokyo. I dag bærer det hjemover etter en sykt bra sommerferie der vi har kvernet igjennom bucketliststeder. Seychellene, Hong Kong og "Lost in Translation" hotellet i Tokyo. Og nå er det straks over.
Første gang jeg ikke har ønsket meg ut at Asia, men det skyldes kanskje mye at jeg nå er her med hun jeg på død og liv skulle hjem og romstere på før. ![]() Tokyo har vokst litt på meg også. Var ikke noe fan før, men det er jo rimelig kurant. Men nå frokost og så AF hjem via Paris. Satser hardt på å rekke en litt tight connection på CDG. Ha en fjong dag
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 23-07-2019 at 04:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Hun var berømt for noen år siden.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag fra Røros. Klar for litt kontorering før det blir frokostmøte med en samarbeidspartner. Flott vær skal det bli i dag og resten av uken også...så kanskje det blir et bad i et av vannene i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Flekkerøya. Solen skinner og KLM sin avgang fra KRS kunne akkurat høres. En løpetur er planlagt, har alt blinket meg ut noen Strava segmenter jeg vil inn på topp 10 på. Ellers skal det ikke gjøres så mye fornuftig. Men nå putret det i Bialettien. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Værnes. Her er det frokost på Radisson Blu før man skal plukke opp en leverandør. Altså er det arbeid et par dager før man kan feriere i tropevarme på Østlandet. I ettermiddag blir det DY hjem til Oslo, enliten stund siden sist man fløy rødnese. Ha en finfin tirsdag
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hola fra Ruby's Diner på Sollihøgda. Passende sted for en is og en brus etter å ha benyttet pedalkraft opp hit. Fikk kastet et blikk på Tyrifjorden så målet er oppnådd. Turen ned igjen til Kolsås burde gå noe raskere enn turen opp også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra SIN, fikk lurt med kona ut til The Jewel om ikke til byen. Dagens overraskelse var at en bare hadde adgang til lounge der med prioritypass 4t før avgang, trodde det var at en maks kunne være i lounge 4t så lenge en hadde dagsaktuell billett. Ble uansett sushi på TGW på T2. Fikk også blunket inn alle fire i Silverkris lounge selv om to av oss sitter i prem eco. Bra mat og drikke, men ellers er det bra de skal oppgradere her. Kona og barna savner også LH sine gummibjørner. Tax free re-found er for øvrig latterlig enkelt her på automat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Åfjord.
![]() Åpnet vått og grått, men det er et lite håp om bedring etter hvert. Siste dag her, i morgen plottes kursen fra Åfjord til Snillfjord, med en liten omvei innom Uthaug og Orkanger. Etter hvert blir det en siste økt med rydding i en garasje her, før det blir litt pakking utpå kvelden. Hjemme er alltid best...tross alt, så det gledes til egen seng i morgen kveld. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hu hei fra vestsørøst. Her har siste nedbørsfront ankommet og bak den - lavere temperaturer! 15 grader varslet i morgen, det er rene isfronten i Georgia i juli.
Her må man snart avgårde og handle bildekk til pickup’en. Sommerdekk, hvis noen lurte .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God tirdag fra Skottland.
Blei ei natt i campervanen i natt, behagelig var det uten madammens overdrevne sans for orden (etter mine begreper). Dagens aktivitet gikk desverre fløyten på grunn av planene til MOD blei endret i siste liten. Får prøve igjen på torsdag Ha en finfin tirsdag folkens ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Forøvrig lite å melde, ha en fin dag
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Gikk ofte Sollihøgda-Kleivstua-Lommedalen på ski. Flotte løyper og behagelig mye nedoverbakker. #goodtimes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Sandefjords Atlantic!
Lang og varm dag på jobben er over, så nå må man ut og finne seg noe mat..... God tirsdagskveld ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Takk for tips, skal prøves. Tok begge retninger langs E16 i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |
Billeder fra Tokyo | sk931 | Bilder & foto | 1 | 05-09-2012 13:58 |
God mandag fra Tokyo | Someone | Flyforum | 25 | 17-10-2011 21:56 |
Vemodig Sterling-salg for Fred Olsen | sail4fun | Flyforum | 1 | 26-04-2005 18:40 |
Vemodig å lese | DY | Flyforum | 40 | 01-11-2004 22:22 |