![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag morgen. Nespresso i kopp og kropp - nyheter på nett, radio og papir. Ender opp på Gjøvik i løpet av formiddagen - ha en flott lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Tror det har skjedd et lite under i morgentimene. Jeg har booket en flybillett 5 mnd frem i tid. Slikt langtidsplanlegging er normalt fremmed for meg. Billetten kostet bare 8850.- i Plus med SK til LAX og retur fra SFO. Helt grei pris. Nå spørs det om jeg får sove godt etter nattevakten når jeg har booket så langt frem i tid. Sjokkerende manøver på en lørdagsmorgen. Fortsatt god helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her venter jeg på det skal begynne å putre i bialettien. Til Maxbo for å kjøpe noe jeg kan skru sammen i dag, før en lammecarre skal trakteres i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God lørdag morgen fra Newport Oregon, akkurat tilbake på hotellet etter et av de 10 beste måltidene vi har i «loggboken» 24000 skritt 11.3 Miles langs Stillehavet i strålende solskinn med 25 grader. I morgen settes kursen mot Bend Oregon og velkommen til en ny borger.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Vertshuset i Røros.
Her våknet man opp til vinter og snøfall. Bra kulisser for årets julekort..? ![]() Bade- og lekelandet på Røros Hotel står på programmet. Men først en god frokost på Vertshuset. Ha en fin lørdag!
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Klepp. Her var en oppe uforskammet tidlig, før 07:00 og følgelig er flere kopper kaffe konsumert. Har funnet fra leketøyet og satt det til lading, for i dag skal det flys drone i hagen
![]() Ha en fantastisk lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hallais fra Tunhovd!
Granveden spraker i jøtulen, kaffen er rykende varm og her skal ingenting gjøres før godt utpå mandagen ![]() Lat lørdag ønskes! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra München. Her er første morgen jeg våkner uten å føle meg voldtatt av en bøffel. Var nokså kjipt å bli kjempeforkjølet i starten av årets største bransjemesse, med jobb fra 9-19 etterfulgt av jobbmiddager hver dag.
Men er det lys i tunnelen. Woohoo Ha en fin dag
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra havet her å.
Startet dagen med å skulle sette en gjeng i arbeid, for så å bli sendt i livbåtene på øvelse. Så nå er det tid for å arbeide igjen. Mistenker regelmessige besøk på skuta til FQTV fra og med August. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Horten. Hagearbeid på planen i dag.
Quote:
Qantas Economy nå i januar for: Oslo-London-Johannesburg-Sydney-Perth-London-Oslo. Den 17t og 33 minutters turen fra Perth til London med QF9 ble et minne for livet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
EBD
|
![]() Quote:
Hvem flyr vanlig øko på langdistanse?? ![]() Øko Plus/comfort eller bedre, takk. Du fikk mye tid i luften for penga ja. Hvor lang tid før avreise kjøpte du billetten?? Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#12 | |
EBD
|
![]() Quote:
Så hyggelig. Vet du noe om det blir utreise KSU eller BNN? (Du er inhabil på å ønske deg hvilken ![]() Går fort unna her i sør så i august er vi ikke langt unna å flytte oss nordover. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
jaja .. g'snart lunch .. her er det grått og vått ute. Tørt og passe kjølig inne.
Har tydeligvis sovet i klassen. Har foret FR24 siden de kom til Nord-Amerika, men fikk ikke med meg at de skipper windows-feed fra-for-fire-dager siden .. Så plutselig var jeg degradert fra Business (som feedere får) og fant etterhvert ut hvorfor. Grr .. Men har bestilt meg no bringebær og en dong fra Amazonas, så får vi håpe jeg klarer å få dette til å virke. Wish me luck. Ellers får vi håpe det holder seg rolig til Leeds-matchen er over ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Med mine ca. 1,75 cm så opplever jeg ikke at Pluss gir noe særlig ekstra. Taktisk setevalg ga meg ledig sete "ved siden av" på 5 av 6 flight'er. Kjøpte billetten i oktober og dro 20. januar. Har for øvrig veldig sans for Business (flat-bed), men på fritiden er det litt motiverende å forsøke å oppnå mest mulig optimal comfort i Economy. Jeg laget en egen separat tråd om dette i februar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |