![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen fra Clarion ved Helsinki Airport! Skal virkelig jeg måtte være førstemann i dag?
Onsdagen kom og gikk .. la meg tidlig men våknet ved 11-tiden og så annenomgangen fra Paris. Litt av en match! Så sovnet jeg igjen ... ![]() Bra frokost og nå blir det et par timers småjobbing før vi trasker over til det finske luftfartsmuseet for to dagers konferansiering. Var over og kikket i går - artig plass. Sne og kaldt ute - men det er vel typisk for Finland i mars .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Fun Fact:Om ni är i auditoriet så är stolarna de gamle stolarna fra Blue1 717 som är montert i gulvet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra et Scandic nede i Helsinki by.
To netter med finsk uteliv gjør morgenen tung og hjemreisen blir nok ekstra krevende. Bedre temperatur i dag enn de -12 som var i går morges. Da frøs nærmest vannet i knærne til is og det var tungt å gå. Nå utsjekk og taxi til HEL. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her på Hvalstad stasjon dukker straks en Type72 opp for å ta meg til Oslo S. Fikk måkt litt før vi dro til barnehagen, men ikke umulig jeg må frem med skuffa i ettermiddag også. En skitur er planlagt i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra kontoret. Det skal kontoreres og kontoreres fram til lunsj og deretter etter hvert avreise med selveste "Color Fantasy" til Kiel. Bestilte meg egentlig en vårtur, men ser ut til å bli en vintertur. Men man er jo for det meste innendørs. Ingen vil mase om skitur. God torsdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Var en tur på Kolsås i går og fikk nøkler og strømabonnement, så da er man vel offisielt boligeier!
Blir vel en tur ut igjen i dag, bare fordi man kan. Tar nok også og maler litt med malingprøvene for å se om virkeligheten stemmer med bildet i hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Hepp fra Skottland!
Enda en ny dag med kadt og surt gråvær, til kontast til begyndelsen på forrige uke med 20* da jeg var sør i England. Dette vesenet her låg å hylte og skreik i ei butikkhylle og ville bli med hjem da jeg skulle kjøpe en oppmerksomhet til en kompis med nyfødt barn, måtte bare ta han med hjem. Han er litt stor til å ha med som reisemaskott, men hvem veit om han får bli med på tur etter hvert. Ha en finfin torsdag folkens ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Fin dinosau!
God morgon frå Trondheim. God-ish... Tja. Litt mykje stang-ut for tida. Finne superbillege flybillettar vestover --> gløyme å booke fordi "skulle berre sjekke litt til". Prøve å komme seg på jobb-tur til Vigo (det må vere fjernaste plassen i Europa, omtrent), og jobb elles trur eg ikkje ein skal sei noko om. Trivleg fly-lunch i går då! Jaja, ein får gønne på.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hilser fra AI-lab@NTNU!
Hadde trivelig møte med roger i går, første gang jeg traff en flyprater som jeg ikke kjente fra før. Ha en flott dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra toget. Rimelig sliten etter jobbøl i går. Våknet til brev fra Politiet og kameraet i Operatunnellen. 3 prikker og drøyt 6000 kroner.
Kort fortalt en dårlig start på dagen. Ha en bedre en Og der ble den værre. @Elefanten har fått mail med tilbud om AmEx.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Orchard Hotel i Singapore. Her har man nyss ankommet etter en tur med Lufthansens A380. Kanskje ikke helt bra når man sitter på rad 11 og bare føler seg sånn passe fornøyd og kikker med lengsel i blikket inn på et par ledige seter i F-kabinen... Ellers var flyturen på det jevne, har ikke flydd LH på longhaul på mange år. Men biz konfigurasjonen deres synes jeg ikke er bra når man reiser alene. Kommer litt for tett på sidemannen og setet er veldig trangt å sove i. Av de minst komfortable jeg har prøvd etter flatsengenes inntreden. Men ellers er alt bare bra da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Men da vil han vel få egen regning, og evt. måtte ta konsekvensene selv om den ikke blir betalt? eller..? God dag fra jobben. Passe stressolainen i dag også. Begynner å glede meg til at det er fredag i morgen og lørdag etter det, som blir siste "slappe-av-hjemme-helg" på et par helger, men et par konserter skal bli moro det også, de neste par helgene ![]() Og mentalt er jeg allerede nesten på påskeferie, og nynner på en passende låt av Beautiful South. God dag ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Tror han er generell motstander av konsekvenser
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Han er frekk også, prøvde å stjele frokosten min i morges, men ga han en på kjeften og ba han vente på sin mat Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TORSDAG:-) | EB | Flyforum | 14 | 12-07-2018 22:25 |
Torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 19-04-2018 22:41 |
Torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 16-11-2017 16:25 |
Torsdag | EB | Flyforum | 14 | 19-05-2016 14:24 |
Go torsdag | zico77 | Flyforum | 27 | 14-02-2008 17:54 |