![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...fra Ris. Klar for en dag ute his kunder før det blir middag med kollegaer på Oslobesøk her hjemme i kveld. Ha en tipp topp tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen? I dag er jeg faktisk like tidlig oppe som EB gitt.. Nå er det bare å få laget tre matpakker til de håpefulle og deretter komme seg på morgen-svømmen. Jeg tuter tre små ganger når jeg glir forbi deg EB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er frokosten kar og det ventes på at at ungdommen skal slå beina i dørken. Ut på formiddagen går turen til Forus for kaffeslabbaras hos en tidligere kollega. Mulig det også blir en telefon til CT for mulig oppgradering av forestående tur.
Ha en nydelig tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bussen. Måtte tirsdag bli bedre enn mandag, da presterte man nemlig å ta bussen et stopp forbi jobb, brukte 20 min på å feilsøke hvorfor appen jeg jobber med på jobb ikke virket (hadde ikke startet den) og jeg sølte kaffe på tastaturet. Heldigvis eksternt tastatur og ikke nedi Mac Pro'en. I dag blir det kaffe, og det er omtrent så langt mine ambisjoner går hittil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Får vel komme meg på jobb, og jobbe litt. Møte i stiftelsen som eier barnehagen til junior i kveld, hvilket neppe blir veldig spennende. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen! Hadde glemt å stille alarm, våknet såvidt tidsnok til å rekke en kjapp dusj før togavgangen jeg pleier å ta. Vurderte å bli liggende en time men kom så på at jeg har et møte med folk fra nordisk ministerråd, så soveplanen gikk i dass.
Senere i dag skal jeg på to øltreff, så det jevner nok ut dagen litt. Håper dere har hatt en litt bedre start på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå. Rettsak dag 2 av 5 skal i gang. Men rettens administrator sa i går at vi hadde såpass god tid at vi kunne sette retten kl 10 og ikke 09 som vanlig. Ikke meg i mot å reise når morgenrush er slutt og når ingen av partene var uenige i det så ble det slik
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Last edited by Hypern; 12-02-2019 at 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hu og hei - her føles det som langt på dag allerede. Har allerede rukket å gå på gymmen, bake brød, klippe håret ($22 inkl en deilig hodemassasje), handle litt matvarer og nå går tørketrommelen med klesvasken ..
Nå gjenstår å hetse en taktekker samt å spore opp brønnteknikeren, som må ha gått seg bort. Han skulle vært her torsdag. Ute er det nesten 15 grader og tett tåke. Den skal imidlertid snart regne bort ... Har fortjent en lur nå. Last edited by LN-MOW; 13-02-2019 at 01:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |