![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den beste byen. Starter dagen med en tur ut til opphavet før retur til toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver. Et styremøte skal ledes i ettermiddag/kveld. Ha en best dag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Kalimera fra balkongen på Glyfada Beach. Deilig lite såkalt boutique hotell som blir Knausen II mye utover. Straks en joggetur på stranden med sjefen før det blir kundelunsj, møter og middag i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goo’morgen fra et Malmö, med sol og blå himmel. Kaffen, er på kanden, og den nydes på altanen i den dejlige morgensol. Planerne er ikke mange i dag, udover lidt husarbejde.
Go dag:-) Kl 7.47 :-)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Foreløpig kommet meg ut på solterrassen med en stor espresso. Målet om at hvert møte skal enten ende med jeg får mindre å gjøre eller at ingen aksjonspunkter får mitt navn ved seg, går foreløpig ganske bra. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen hvor solen fremdeles skinner.
En overivrig vaktmester kjørte i gang gressklipperen kl 0815, da er det bare å stå opp og gripe dagen. Lønn på konto og 100+K klar til trekk så det er bare å grine seg gjennom solskinns dagen. Kanskje jeg bør ta meg en tur i marka og tenke litt på pengeforbruk og reduksjon. To ord som bør gjøres noe med. FQTV
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Junior snorker, far nyter sola med SPF, caps og bok og funderer på hvor jeg skal kjøpe is i dag. Kanskje man like greit tar hele lunchen på brygga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Dårlig tirsdag fra det sørlandske!
Er snylta forkjøla og hosta meg gjennom natta. Så er temmelig sliten. Prøver å jobbe litt fra gjemmekontoret. Mye som skal gjøres selv om kroppen stritter i mot. Håper dere andre har en bedre dag enn meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra SC. Det har begynt å lysne, så det betyr tur ut med de firbente i de sedvanlige to omgangene. Fruen er i Raleigh på business denne uka, så jeg styrer huset med jernhånd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Lillestrøm. Deilig å være hjemme. Båten er klar for sommeren, nå venter jeg på sommerdekkene til bilen.
Så nå kan bare drittværet komme igjen i morgen Ha en best tirsdag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Her har dagen gått med i et maraton prosjektmøte. Knollen er litt surrete etter en intens dag , så jeg tenker at det er tid for å skeie ut. Resten av dagen skal nytes i finværet i hagen med en kald en. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 03-01-2023 21:08 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 23 | 02-06-2020 22:25 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 05-05-2020 19:18 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 31 | 14-04-2020 22:30 |