![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Spotorno, Liguria. Snart en doppio espresso på min faste fortausrestaurant før det blir frokost og en morsom Alfa-tur over fjellet til Torino og videre inn til Milano. Gleder meg til et lite døgn i Milano - alt for lenge siden jeg var der. Ha en flott onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Siste dag før hjemreise. Denne dagen går som oftes veldig fort. Litt kaffi og tastatur tasting så er dagen i boks. Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra rute L1 retning Oslo. Har vel noen esker som skal tømmes etter jobb i dag også. Og sikkert noe som kan monteres. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 på vei til OSL. En liten tur til SVG i dag. Sitter i kantina på OSL fra 0820 til 0930. Om noen er på OSL så et det bare å gi en lyd! Hjem igjen klokken 1530 fra SVG. Ha en flott dag!
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Så godt som fullbooket dag i dag, nesten bare møter... som vil si at jeg ikke får gjort ekte arbeid. Jaja, mer kaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå vogner. Allerede rukket et tannlegebesøk som heldigvis endte opp med 0 hull. Det er godt for lommeboka og humøret. En del tannstein måtte hun fjerne dog men slipper da unna at det gjør mer ugagn. Tannstein bidrar til hull tror jeg.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
Der landet vi på OSL. Tur innom Gullstua før ferden går videre til Tyskland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Uken står i rødsnutenes tegn. Som vanlig godt i rute så langt. Satser att det fortsetter slik. Ha en fin uke med eller uten rød nese.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vintipset er tilbake - en italiensk hverdagsvin! | EB | Flyforum | 18 | 13-03-2010 19:16 |
Nytt italiensk sjøflyselskap | CK | General Aviation og sjøfly | 0 | 21-02-2007 09:45 |
italiensk problem for Ryanair | jb1 | Flyforum | 9 | 14-04-2005 10:35 |
OT: Italiensk dag i Bogstadveien | EB | Flyforum | 22 | 26-09-2004 10:04 |