![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! Hytta er stille og rolig, kaffen er snart klar og så blir det vel frokost en gang. Skitur i løpet av dagen... ha en flott lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Renaissance Warsaw Airport Hotel. Straks ned til frokost også sentrum tur etterpå. Knallbra hotell med utsikt mot terminalen og gater.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Barne TV og Nespresso. En tur med eldstemann i slalombakken er planlagt, før jeg tenker få meg en skitur selv. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra Fornebu!
En times tid til med slaking, så setter jeg meg i bilen i retning palmekysten så jeg kommer meg hjem før det settes inn et kraftig snøvær igjen i kveld. Greit å være på tur, men det skal også bli godt å komme hjem! Fortsatt god helg ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Da sparket man igang lørdagsvakten samtidig som Accrington og Derby sparket i gang 2. omgang.
![]() Som vanlig blir nok lørdagen relativt fredelig, så det får man dra nytte av. Solen er oppe, men gradestokken er godt nede i det blå. Men ingen nedbør på noen dager ihvertfall - det er jo positivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
... og iflg facebook er det akkurat 10 år siden jeg klappet en Dreamliner. Og for nye lesere, så skjedde det på ett av våre legendariske 'julebord' i Seattle-området hvor vi bl.a. fikk VIP-omvisning på fabrikkene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag som starta med en visitt på legevakta. Våkna med intens smerte i venstre skulder etter jeg natt til i dag seglet ned deler av rulletrappa på Stortinget tbane. Heldigvis var det kort ventetid . Bildene viste ingenting annet enn at den bare var forslått. Men greit å sjekke sånt.
Ellers har jeg en ølavtale senere i kveld. Så får bare ikke selge nedover rulletrapper. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag fra London og det lille bassenget på Novotel Paddington. Greit hotel, sovesofa for barna på rommet er praktisk for reisebusjettet. Greit å realitetsorientere jentene lutt også når første kommentar er er rommet sååååå lite?
Mummier, steiner og gamle mynter og smykker inspisert på British museum og ca 6 timer til fotts får være på for en dag? Har forresten noen av Star loungene i 2b terminalen på lhr bra utsikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra Bainbridge - hvor årets første Ute IPA nytes i vår solen, alle burde ha et bryggeri en kan sykle til, la riktignok turen via en skikkelig Off Road utfordring - må bevege kroppen maks i dag da de 2 neste dagene tilbringes ombord i fly.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 13 | 24-11-2018 18:21 |
God lørdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 8 | 11-11-2017 10:11 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 8 | 07-10-2017 19:30 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Utrecht | robertaas | Flyforum | 15 | 06-06-2015 23:57 |