![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen!
Nattskiftet nærmer seg slutten her. Får sette inn et støt på rapporteringen. Også synes jeg at Fnate skal vise hvem som er sjefen i familien og oppdatere bloggen med hvordan SQ var å fly med. Eller har han ingen pondus og fylt med bomull så han lar seg diktere av bonusmammaen? Satser på at det regner godt på østlandet nå i helgen slik at sommeren er tilbake i midten av neste uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Straks en siste dag på jobb før ferie del 2 starter. 10 flyturer venter og fire destinasjoner.
Ha en fin dag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Samui. Same procedure as every day. Frokost. Bade. Hjemmekontorering. Øl. Bade. Sole seg, men bare litt. Bade
Får se om Pellefanten får ut fingern snart men han sliter veldig med å helt likvidere minibaren her. De fyller på stadig vekk så han får den liksom aldri helt likvid. Han hadde ikke tenkt det skulle være sååååå slitsomt å være på ferie. Ha en fin en
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Forus. 23c står det på dashbordet i bilen. Nuvel, arbeidsdagen byr på temperaturer nærmere 10c, det er vel ulempen med denne typen jobb: får ikke med seg godværsdagene. Litt regn hadde uansett gjort seg, da bakken fremdeles er brunt og tørt på bakken. Har stålsatt meg for muligheten til at jeg kan bli sendt til Agder i helga, men akkurat dét kommer mest av alt ann på hva DSB velger å gjøre...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra hjemmekontoret i Oslo. Hjemmekontor åpna før 08 er ikke verst men satser på å bli ferdig før den verste heten kommer så det har sin grunn. De har sagt at temperaturene kan komme opp mot det varmeste som har blitt målt i Norge noen sinne... I kveld venter daten jeg traff på tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag.
Ikke noe problem å komme seg tidlig opp når en omtrent ikke fikk sove i natt. På veg for å plukke opp dressen jeg betalte på mandag, så hjem igjen, og deretter retning OSL og NSB til Hamar for bryllupsfeiring. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Granka. Ikke noe problem å sove her når ACen er innstilt akkurat slik vi vil ha det. Litt morgenmedisin med bølgeskvulp i bakgrunnen gjør deg. Faktisk ingen planer for dagen, og ikke en gang sikkert jeg kommer til å bevege meg så mye utenfor resorten en gang. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra kantinen på IST.
Brukte transport som hotellet ordnet. Ved bestilling av bilen var de overbevist at min tidsplan ville aldri gå. Eg trengte mer tid. Ok, hent meg 30 min tidligere. Så her sitter eg med allverdens tid. Kunne heller reist fra hotellet 30min seinere enn opprinnelig plan og fremdeles hatt rikelig med tid. Tok ca 5 min fra eg gikk ut av taxi til eg var ferdig med innsjekk, passkontroll og sikkerhetskontroll. Ja ja, Praha next. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen!
Det er bare jobb og jobb for meg, men snart helg... heldgvis... Dere er heldige dere som er på ferie nå! Men jeg skal ha ferie til høsten og vinteren ![]() Ha en fantastisk dag og helg når den tid kommer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Klarte å være på jobb før kl 8 i dag (for å være nøyaktig kl0759)! Det skjer meget sjelden, skjønner ikke hvorfor konseptet "tidlig" ble funnet opp. Ifølge termometeret i bilen var det allerede 22 grader da jeg parkerte nær Nidarosdomen. Ganske varmt det. Gleder meg til å kjøre noen timer i ettermiddag, med klimaanlegget stilt på 19,5 som vanlig, så får det bare være så varmt som det skal være utenfor bilen. Ha en god dag og god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra varmen. Ja, 27 garder i soverommet når man skal legge seg er ingen stor fordel. Men begynner nesten å bli en vane. Endelig godt at man ikke la Varna-turen til samme tid som i fjor. Det er jo forsyne meg bare regn der.
Tenker det blir en rolig dag på jobb og i heimen. En liten dag som skal markeres - satser på å handle inn den beste sjømaten som er å oppdriv og så lage til en lett pastarett med hauger av skalldyr og en flaske Champagne til. Dette kan jo lett inntas på balkongen. Ha en flott fredag 27. juli! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Endelig fredda! Madammen og jeg skal tilbringe helgen i Køben. SAS Plus awardtickets på SK1477 kveld, et par netter på hotell og deretter hjemreise med DFDS på søndag. Ha en aldeles strålende helg!
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Pleier faktisk å ryke på noen mojitos på sånne båter. Det er dog lovet mojitos i bryllupet jeg skal i i helgen, så vi får se om jeg har lyst på det på mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Men happy Hour og full servering inne på hotellet. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trallala fra den-motsatte-siden-av-kloden-fra-der-noen-av-dere-befinner-seg. Hjemmekontoret åpnes snart for siste gang denne uka.
Skyet ute, men meterolygene på tv veiver med armene og gurgler noe om ‘heat warnings’ og annen moro. Ingen fare. Her er det air condition for alle penga. Bokstavelig talt. Strømregninga er ikke lystelig lesing ... Helgen byr på Yes-konsert og sikkert en hikkas eller to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ja ellers så har jeg begynt å rydde og rengjøre kåken da daten kanskje kommer på besøk her. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En varm en fra Snillfjord au.
![]() Lite å si temperaturen. 32+ og etter min smak i varmeste laget. Lillesøster skal overnatte hos meg denne helgen, så her er både kjøleskap, kjøkkenskap og fryser fylt opp med ymse varer, av både det spiselige og drikkelige slaget. Planene for helgen er mer som 0, men vi tar lett ting på sparket her, så ikke umulig at man finner på noe. Litt hagearbeid skulle vært utført, men det får vente til det er levelig utendørs, altså utpå kvelden. Ha en....tja, varm en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |