![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Fortsatt flott sommervær og det bør jo nytes ute i og ved fjorden...for i dag har jeg lyst til å bade. Ellers blir det folksomt her til middag - alltid hyggelig med mye folk rundt spisebordet. Ha en fin søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Solen skinner og MOB-øvelse er utført. Vært en travel natt så litt hvile på øyet skal bli godt nå. Ellers, blir det å holde seg orientert om guttakrutt som sitter fast i en grotte. På tide de kommer seg ut nå, i live. God søndag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. En barnedåp til noen venner står på programmet, dog kunne vi får min del hoppet over hele kirke greia og gått rett til kakene. Hjem til Oslo en eller annen gang i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God søndag formiddag - det er sol og varme fremdeles i Oslo nord - dagen går til litt hobby, avslapping og venter på at regndansen skal virke.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Color Fantasy som turer forbi Nesoddlandet. En helt ok måte å bruke helga på.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Ålesund. Valdresflya og Geiranger er unnagjort, nå venter kysten oppover mot nord. Men først kafé, etterfulgt av god burger til lunch.
Noe man må få med seg i Ålesund? Allerede vært oppe og sett på utsikten |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Barcelona. Nå er jo klokken tolv så da er det vel lov med en øl ved bassenget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau .. snart i bånn av første kaffekopp. Nok en heit dag i vente. Spådd pent vær, så da blir det nok noen heftige byger i ettermiddag. Meterolygene har vært nokså konsekvent feil på dette i sommer ..
Blir en tur ned til Apple Store ‘jappesenteret’ Avalon i ettermiddag for å bytte batteri på telefonen. Har ikke vært der før, men er blitt fortalt at det er rett over veien fra Tesla-sjappa ... say no more. Elbiler er forøvrig noe som ikke har tatt av her. Ladestasjoner er også svært fraværende. Satt og kikket litt i gamle postinger fra rundt 10 år tilbake. Forumet fornekter seg ikke. Hvem andre kan bruke 5 sider på å diskutere sylteagurkens vederstyggelighet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her daffes det på verandaen. Snart blir det vel en tur ut og gå.
Måtte også forskyve ukens England-tur en dag da vi hadde klart å booke middag med noen lokale journalister onsdag kveld. Gårsdagens begivenheter gjorde jo det nokså uaktuelt. ![]() Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God søndagskveld fra Schiphol.
Skulle ha boardet en gris hjem nå, men ene motordekselet er av, så det blir ikke boarding helt ennå. Får håpe problemet blir løst raskt og at vi kommer oss hjem i dag. Ha en finfin søndagskveld folkens! :-) Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#11 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
G'aften! Litt dramatikk mellom tujaene her i aften:
https://www.budstikka.no/nesoya/neso.../s/5-55-693500 Utrolig kult! #veddemål? Last edited by KnutW; 08-07-2018 at 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag:-) | EB | Flyforum | 8 | 04-07-2016 11:48 |
Glad søndag! | EB | Flyforum | 10 | 15-02-2016 20:19 |
Glad søndag! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 29-03-2009 23:57 |
Glad søndag | CK | Flyforum | 5 | 13-08-2006 18:49 |