![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Verdens Ende. Her skinner solen og det er meldt ny varm dag. Snart klar for turen inn til dagens kontor - Engø Gård som også er en del av De Historiske Hoteller og Spisesteder. Nyt torsdagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet vest om Vestlandet.
Hjemreise dag. Brua er vasket og siste finpuss på handover er gjort. Sitter å ser på innsjekken i land. Venter i spenning på om min avløser kommer eller ei. Så blir det siste frokost og litt venting før Bristow kommer å henter oss. Inne i god tid til SK skal fly oss til Bergen. Dette blir en god dag God helg der ute. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Egentlig skulle jeg i kveld gjøre siste finpuss hjemme før visning i helgen, men når leiligheten ble solgt i går kveld før visning, så slipper jeg det. Men får vel så smått begynne flytte hjem snart i stedet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra OSL. På vei til BGO for en audit i morgen, og litt inspeksjon og sjekk av eget utstyr på lageret i dag. Bruke ettermiddagen til å skrive ett KS system og noen prosedyrer. Med andre ord blir dette verdens kjedeligste dag =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra Down Under.
Mitt første besøk i Australia. Hadde en super flight med Singapore Airlines i deres nye Boeing 787-10 i Biz. Drøye 4 timer tok det bare ned til Perth. I passkontrollen ble man avhørt om hva man skulle i Australia, og alle pax fikk bagasjen gjennomlyst i tollen og igjen avhørt om hva man skulle. Her er det regn og 12 grader. Sterk kontrast til 35 grader og sol i Singapore i går. Godt man snart skal fly tilbake til varmen. Bor på splitter nye Westin Hotel i Perth. Supert hotell! En god dag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra Groruddalen - stedet hvor det er så tørt at det ligner ørken
![]() Ha en flott torsdag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget som venter i tunellen på at @Someone skal ut og løse ferdig signalproblemene sine.
Her er det kontordag. Det skal først og fremst kontoreres. Ha en fin en
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Lei, er vel ei kort oppsummering. Ser fram til SK og WF i tospann i morgon.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra en blåhalet linje 936 i norsk luftrum, hvor jeg lige
er blevet vækket! Sæde nr. 2H er nu kørt op i stilling, så jeg kan indtage lidt frokost ( i norsk/svensk bet.). En super svensk-dansk kabinebesætning gør turen mindre træls, for SFO er altså langt væk.....fra Danmark! God torsdag til alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Hjemme. Fin tur over med KLM i går. Ikke samme kvalitet på crewet som motsatt vei, men resten gjorde opp for det. Både mat og plassering var mye bedre. Litt fikling med appen da de stengte flighten gjorde at jeg sikret meg den ene enden av en fireseter i Comfort med ingen i midten. Så god benavstand og behagelig overfart.
Amsterdam er også fått en stor forbedring. Bare å hive sekk og trillekoffert rett på båndet og ikke ut med noenting. Flere enn meg med øyebrynene i hårfestet. Fyren ved båndet sa at ca halvparten av utstyret var oppgradert. Pluss i boka. Nå frokost, så kommer bøtteballetten fra Mexico og så skal jeg nyte fridagen. Trallala-bom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb. Relativt rolig dag. Det er varslet sommerfest i Asker senere i dag, så da får man håpe at Someone har orden må linjene sine. Returen utpå kvelden en gang. Får håpe at man blir trøtt nok og er lur nok til å reise direkte Høn-Munkegata, uten pit stop i sentrum utpå natta. For fredagen er jo også en arbeidsdag, vil jeg tro. Kanskje usikkerheten om akkurat det slår inn ved 02-tiden ? God torsdag, åkkesom!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra.. eh.. 25 001 fot?
|
![]() |
![]() |