![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny uke og nye muligheter... Tidlig oppe for å komme tidlig på jobb til tidlige møter i dag. Ellers blir det trening i ettermiddag.Ha en bedre mandag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
høstforkjølelsen har slått til, så det blir en kort dag på kontoret - av hensyn til mine kolleger. Ett møte og så bærer det hjem til te med honning, ullpledd og laptop i sofaen.
Og - det har gått én måned, og Norwegian-annonsen er borte.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Glad måndag från Sverige.
Än så länge är det fint väder, lovat regn och åska under dagen.. Idag ska jag till doktorn och kolla mina lungor bland annat... senast jag gjorde det, var det riktigt jobbigt, och då var jag frisk, det är jag inte nu ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen også !
Var tidlig oppe i dag.... -Har hatt besøk av en dame fra Texas i helgen ! Hun reiste til AMS med KLM klokka 06.30 i morges ! -Men for en tåke det er her ! -Så ikke flyet når det taxa avgårde engang. Mener det taxa på selve rullebanen,- for jeg kunne skimte taxebanen. Flyet tok av fra rnw. 17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja god morgon!
Vädret är strålande i huvudstaden och jag var på jobb redan 0715, nytt rekord (CK kommer jag aldrig i närheten av), en fin dag önskas er alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Go' mandag morran fra Tromsø
På'n igjen med jobb og tjo-hei , etter tre deilige uker med 30+ og strålende sol i Hellas ![]() Gift ble man å , så nå skal signaturen endres..... ![]() Ha en strålende dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad mandag fra et regnfylt Drammen. En av de mer begivenhetsrike helgene i Drammen (Elvefestivalen) er unnagjort med stor stil. Ute både fredag, lørdag og søndag, så nå er magen full av diverse etnisk mat, virkningen av øl'en har gitt seg og mange inntrykk. Gleder meg allerede til neste år!
Ellers har V50'n blitt levert på service i dag, så nå kjører jeg nyeste type Renault Clio. Og det verste er at det kan hende at det er Clio'en som må bli transportmiddelet inn til Sjøflyhavna dersom Bilia ikke får bilen helt klar innen onsdag - det er noen kontakter o.l. som må byttes. Men jeg skal nok overleve noen dager med den, på tross av litt vel liten motor (1,2), er den ganske artig å kjøre og veldig fransk i designen - just the way I like it! :-p
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, aaahhh det er deilig å ha fri og kunne sove til man våkner av seg selv og ikke noe hersens vekkeklokke som tvinger en opp. Bortsett fra en tur til byen for innkjøp av forkjellige saken jeg skal ta med meg på flyttelasset til København, blir det å gjøre minst mulig idag, men kanskje det blir til en løpetur hvis regnet gir seg.
HA en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Fin morgen i ATL med temperatur litt over 20. Ser imidlertid ut til aa skye over allerede ...
Lillegutten kom seg med skolebussen klokken 07.15 og etter aa ha faatt resten av gjengen ut av huset skal det foerst legges en lengde kabel foer badekaret inntas .. Faar nyte de siste dagene foer jeg gaar inn i '9-5' - klubben! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra FBU.
Regntungt i hodet og utafor. Er ikke helt sikker på programmet for denne uka,men finner nok på noe. Masse trafikk her idag så litt begrenset hva en rekker av forumvirksomhet.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Slow newsday ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() Her i Sandvika er det blitt ettermiddag, og det er snart tid for å rusle hjemover til snekring og båtpuss. Har forresten fått hjemmelekse av dirrektørn: Se gjennom World Air Routes Widerøe-film! http://www.worldairroutes.com/Wideroe.html ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Den burde du ha sett for lang tid siden da...
![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Trodde den ingick i WFs välkomstpaket till nyanställda |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God mandag ettermiddag. Har vært en strevsom dag med møter hele dagen, og når man på toppen av det hele hadde nattfergen hjem fra DK i natt, så er man jo noe trøtt i tilllegg. Skal rett videre på et nytt møte nå. Håper det blir givende, for ellers kommer jeg til å sovne etter få minutter!
Weekenden ble tilbrakt på Samsø i Danmark, og søndagen ble det tid til en fin sightseeing i DK da vi kjørte småveier oppover i stedet for motorveien. Da vi var på vei til Tyskland på fredag morgen, fikk vi se en Awaks som drev med lavflygning i sønderjylland. Sannsynligvis ut fra Vojens AirBase. Den er et majestetisk syn. Spesielt i så lav høyde! I kveld skal far til sengs tidlig. Mye søvn å ta igjen. Ha en fin ettermiddag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø!
Nå er det en liten kveldsøkt på kontoret for å få ferdig et par presentasjoner som skal gjøres i løpet av uken. I morgen kl. 10.15 bærer det avgårde til OSL og AMS. I Amsterdam blir det en kort uke på Krasnapolsky - det skal jeg nok overleve om ikke hotellet har forfalt dramatisk siden sist.... Jeg prøver å sjekke inn på nettet, men det får jeg ikke gjort av en eller annen grunn. Jeg satser på at det står sete 0C når jeg sjekker inn, men så heldig er jeg vel neppe..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 13 | 30-07-2007 15:24 |