![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Guten morgen! Her sov man godt ved Stephansdomen i natt. Været er greit nok også, skal bli en 13 14 grader i dag. Utflukt med tog står på planen i dag. Ha en fin en alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Som vanlig gjelder det å ha en balansert start på dagen. Planen er en tur i bakken med arvingen, men ført får solen varmet litt. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Solibotn. Her er det fortsatt stille i hytten og en kopp kaffe nytes til fantastisk utsikt. Hva vi skal gjøre i dag får bli til litt etter hvert.
Ha en super dag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra solfyllt, men kald tiggerstad. Ser det også er 13-14 grader på min neste destinasjon hvor jeg enda ikke har bestilt hotell.. det er vel på tide å gjøre det. Det er et par fly&rail på programmet fremover og det betyr sen innsjekking som begrenser hvilke steder jeg kan booke rom. Så hotellbookinger, solskinnstur og svømming står på planen idag.
Ha en god en alle som har vært på så mange flydestinasjoner at de må fylle på med tog.
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Solen skinner og formen er fin etter to dager med påskefeiring ![]() Seinere i dag blir det pinnekjøtt hos gode venner men før det skjer er det beina på bordet og utvidet sofa tjeneste. God påske Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Sola skinner fra en blå himmel, og stort mer kan man ikke be om når man har fri. Ingen store planer i dag, annet enn å kjøre litt støvsuger etter hvert. Får se om man også sparker seg selv ut døra for en luftetur oppi det nærliggende steinbruddet, burde by på 30-45 minutters fysisk aktivitet. Ha en fortreffelig en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Endelig er det freddan igjen!
Spiller ikke så stor rolle, for den blir nok ganske lik torsdan. Bortsett fra at det skal jobbes litt, da. Til natten. Men formen er bra, og jeg føler meg lett og fin i kroppen; Tror det rett og slett blir en tur ut i finværet. Klisterfri dag ønskes ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Geneve. Nettopp ferdig med frokost og på tide og ut og utforske. Jeg og storsmurfen har aldri rukket hotellfrokost før så vi føler oss nokså voksne
Ha en fin en
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Her skinner solen og det blåser like mye som det har gjort de siste dagene, så ute er det skikkelig surt og kaldt. Hadde egentlig planer om å trosse dette for å gå en tur på hytta i dag, som er en 20-25 minutters spasertur fra parkeringsplassen, men i løpet av natta har urinsyregikta inntatt høyre hæl, så nå hinker jeg rundt her hjemme. Det er pokkers så vondt og plagsomt. Erfaringen tilsier at det tar en uke på å gi seg om ikke medisinen virker litt før. Jaja. I det minste er det ikke rart at jeg drikker..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God langfredag i solen fra Ytre Møre. Her er man i gang med forberedelser til bacalao, men først en rundtur på øya med bil, deretter skal Steinshamn utforskes til fots. Lenge siden sist. Vanker nok litt øl i solveggen i dag også. Og sherry. Ha en framifrå dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Mornings fra Germania. Her har jeg første feriedag siden jul, en finfin følelse
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra NSB retning Oslo. Hotellet i Hafjell fikk klar beskjed om å bedre rutinene ved vasking og rydding. Når det ble ryddet ut av rommet ble det funnet brukt dameundertøy... I seg selv ekkelt men det kunne utgjort brannfare da det lå rett bak varmeovnen. Rot ved utsjekk da noen hadde plassert noen regninger på rommet mitt da. Men akkurat det ble fikset men litt irriterende at folk gjør sånt
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Her er det vanlig arbeidsdag med påtvunget søndagsskjema .. skandale. Det skal tydeligvis gnis inn at vi ikke har helligdag her borte.
Fint og mildt ute etter gårskveldens heidundrende uvær. Ser ut som at det skal bli bra i helgen. Og det er bra for den skal jeg ihvertfall ha fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra Wien! | Concorde98 | Flyforum | 18 | 01-04-2018 19:52 |
God langfredag fra Lisboa | Hypern | Flyforum | 15 | 25-03-2016 16:28 |
God langfredag fra Århus | SK384 | Flyforum | 15 | 19-04-2014 00:09 |
God Langfredag. | Hickok | Flyforum | 25 | 11-04-2009 00:59 |