![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tenkte jeg skulle kapre trådstarten fra EB eller Concorde98 når jeg først ligger våken så altfor tidlig. Hehe. God mandag fra Oslo. Har egentlig ingenting på programmet annet enn å ringe litt rundt til mulig arbeidsgiver og bemanningsbyrå. Tror det har skjedd noe i kommunikasjonen mellom dem. Ting skjedde litt raskt og gæli på fredag ettermiddag og det var etter den første fredagspilsen disse ringte meg. Men men greit å få ting oppklart. Ha en fin dag med kommunikasjonen i orden
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, da kan man jo slenge seg på her bortefra også. Har innledet helgen med et glass skotsk myrvann og en dokumentar om XTC. En framifrå kombinasjon, om jeg skal få sagt det selv. Uten tvil et av de største band som har eksistert.
Nå er det tid for bingen. Er en front på vei inn, så vi får se hvor lenge vi får sove før Tor med hammer’n dæljer på døra og bikkjene søker dekning i sengen min. Mandagskvelden byr på moro for Gammelproggens Venner - King Crimson er i by’n for to utsolgte konserter. Glær mæ!! Last edited by LN-MOW; 23-10-2017 at 04:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm ja! Mandag igjen og ny uke er i gang. I hvertfall greit å se fram til en ferieuke neste uke. Da skal OS flys til Wien, Stockholm skal også besøkes. Men først kaffe og innsats en uke til. Ha en fin mandag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris:-) Bryggekontoret venter i dag og i morgen før Vestlandet skal besøkes onsdag og torsdag. Med 4 dagers uke så betyr det at jeg har fredagen fri - med andre ord det blir en flott uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, i dag blir kun møter og møter og avsluttes med besøk fra familie. Ha en flott dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från London. Hemresa till ARN via BGO med BA och sen SK
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Ny uke venter. NEOn hjem fra ARN i går var virkelig et komfortmessig løft samme lignet med 737ene man normalt flyr der. Brukbar benplass var det også på rad 8. Skal hjelpe brodern med nye flytting i kveld, så det blir fort dagens trim. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Roma!
Beste dagen i uken, og kun hjemreise som gjenstår. Alltid litt vemodig, men med gode tider og lounge både her og der, går det nok fint. Ingen grunn til å holde seg edru, bare fordi flyene går nordover. Jobbseminar i morgen og onsdag, og så en full uke med jobb til og med søndag. Grøss... ![]() Herlig start på uken ønskes!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Inge reiseplaner for kommende uke, og madammen skal jobbe kveldsvakter hele uken. Så da er det kanskje greit å pusle litt med bil og mc, litt vedlikehold og forberedelser til vinter. Ha en finfin uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Flott høstdag på disse kanter. Her går det standard kontoroppgaver fram til lunsj.
På ettermiddagen blir det besøk hos advokat, med de salærene den gjengen opererer med, kan jo det en kostbar affære. Satser på at det holder med ett besøk der i gården. Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |