![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Blåser på utsiden men inne er det helt rolig... Nå kaffe og nyheter på papir og nett. Ingen store planer for dagen -det kjennes helt greit ut. Ha en fin søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Ble vekket for en god time siden! Ikke alltid like kjekt å ha bakvakt, men jeg antar at ting og tang er i boks igjen nå og båten jeg har tuklet med ikke krøller det til. Så da er det loppekassen noen timer til. ![]() God natt! ![]()
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, vi har fått noe dårligere vær i løpet av natta - så det blir vel å ha seg innenhus i dag.
Var foresten ute ved Fornebu (FBU) i går og tårnet og Hangaren til Fred Olsen står der i sin pryd. Koksta er vel be vart, men ruse gropa var dekket med plen - det må ha skjedd i år. Mye glede å reise rundt på gamle områder som nå bli rasert. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Kjedelig vær som ventet og varslet her i dag. Blir vel stort sett og slappe av før uka begynner igjen i morgen. Men det er fint det også. Ha en fin søndag alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Stockholm. SK499 hjem i ettermiddag, og så lenge jeg unngår en endring av flytype i siste minutt blir det min første med A320neo. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra gate F21 på OSL. Her går det i gjenbruk. Trodde aldri jeg skulle oppleve gjenbruk av denne røver'n.
Ha en fin en ![]() Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Arendal hvor regner høljer ned. På med snorkelen og svømmeføttene snart, jeg skal nemlig være bøssebærer for TV-aksjonen.
Ha en fin og tørrere søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Jæjæ .. dårlig med bøssebærere her borte. I gang med ukens siste arbeidsdag - blir bra med et par fridager nå.
Sol og fint - men føler et dypt behov. SØSTER - KAFFEEEE !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Mountain View. Har blitt jaga opp av senga, etter borti ti timar soving, og ut på hike med ein samarbeidspartner her borte. Skal bli ein lang dag, og ei lenger veke med eit utvalg av innanriks, utanriks og interkontinentale flygingar. 2017 bli rekordår i nye selskap og nye flyplassar trur eg.
Ha ein bra kveld heime!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() Flott vær i dag au, og enda skal det holde i en dag eller to. Det ryktes om sjansen til å få sett stjerneskudd i natt også, så kanskje en skal prøve seg på det. Her er man nettopp kommet hjem etter liten tur nede i ''sentrum''. Nå skal kvelden satses i fotballens tegn, forhåpentligvis krones den med en borteseier i Bergen og et steg nærmere gull. Ha en utsøkt aften! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Stavanger. Også her har vi hatt en fantastisk dag med sol og gode temperaturer. Har ikke hatt de store utskeielsene, men har vert en tur innom byen og luftet meg litt. Ellers har det vert noen transportoppdrag av minsten. Nå har en slengt seg ned i sofaen for å sørfe etter litt relevant info før kommende ferietur. Så til min store forskrekkelse at det blir nesten stinn brakke i F med TG.....
Ha en fin fin aften ![]() Last edited by Ruby; 22-10-2017 at 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag kveld!
Må innrømme at jeg har holdt meg inne i dag, surt og kaldt vær. Men all honnør til alle de som har gått med bøsse for å gi info om dagens tv-askjon. Det gjør godt å se så mye barn og unge som er med på å ville gjøre en forskjell. Det går an å skape en bedre verden, så lenge vi tror på det selv! TV-aksjon kan støttes hjemmefra også Jeg utfordre herved andre forumister til å by på den auksjonerte turen med veteranfly, den står i øyeblikket i 4200 kroner ![]() http://tv-aksjonen.no
![]() |
#13 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
Tiger er moro men turen til Jan Mayen frister mere! Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |