![]() |
|
![]() |
#1 | |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Hørte om denne saken på radioen og tenkte ikke så mye over det, en sikkerhetslanding skjer fra tid til annen og det hadde tydeligvis ikke skjedd noe mer spennende enn det.
Men så hadde jo Namdalsavisa (betalingsmur) funnet en lokal heltinne som var med flyet og funnet det ubehagelig. FAir enough tenkte jeg, det er sikkert kjipt og det er enda plass til noen agurker, men så leste jeg følgende: Quote:
Om dette medfører riktighet, så er det litt mer enn "vanlig" røykutvikling?
![]() |
![]() |
#2 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Illsint nordlending som eksploderte og klabba til piloten..?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ettersom de meldte mayday på radioen var vel dette en nødlanding denne gangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke stort å finne på nettavisene. Hendelse med "gnist" og "røyk" i cockpit ca fem minutt før landing. Meldt mayday, landet og evakuert. Ingen personskade eller brann.
https://www.nrk.no/nordland/roykutvi...ert-1.13634636 https://www.ifinnmark.no/bodo/nord-n.../s/5-81-559032 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Eksplosjon, røyk og en pilot som blødde fra nesen?? Kan det ha vært EFB (Electronic Flight Bag) som gikk til hel...? Tror Widerøe bruker Ipad.
Nødlanding: Ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Jeg blødde neseblod pga indisk mat en gang.
Journalisten burde spørre om det lukta krutt og korditt eller karri.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Former CCA F-16
|
![]()
Tja, de jeg pratet med fra Avinor i går da det var en nødlanding, var litt spennende å se på når maskinen ble evakuert ute på rullebanen, omgitt av ambulanser, politi og brannbiler.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL BOO VRY BOO OSL - TR med blant annet helikopter i terrorens tegn | NordicMaster | TripReports | 7 | 31-07-2011 15:30 |
MINI Tripreport - TRD-BOO-TOS-BOO-TRD med DY | LTH | TripReports | 7 | 15-01-2011 20:23 |
DY med sikkerhetslanding i SVG | RampSnake | Flyforum | 180 | 28-03-2010 18:22 |
Ny sikkerhetslanding med Q400 | CK | Flyforum | 4 | 10-10-2007 15:00 |
Sikkerhetslanding med helikopter | CK | Flyforum | 8 | 01-11-2006 23:31 |