![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en tur opp til hovedflyplassen og så en tur med et mye, mye nyere fly enn gårsdagens Dakota. Møter i Kolding i formiddag. Deilig å være norsk i Danmark. Ha en fin torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God torsdag morgen - flott vær denne morgen i Oslo - men det skal bli litt variert - så ta med paraplyen.
Ingen flyplaner før lørdag denne uken. Ha en flott dag videre forumnister ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Fanken, Torsdag nu igjen?
Godt liv her i koloniene, Både the hvite galehuset og hovedpersonen der er konstant underholdning. Aner ikke hvordan han ble stemt inn, dette er verre enn Haiti. ![]() Var en tur på trening idag. Det føles utrolig godt etterpå og utrolig slitsomt midt i økta. Bra jeg bare holdt på i 15-20 minutter, huttetu.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God torsdag. Her var forkjølelsen i går kveld såpass bra at det ble øl med venner i går. Ulempen kjenner jeg nå. Men får bare ligge her og daffe.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra flytoget på vei opp i tåkeheimen. Håper det ikke hindrer avgang for jeg har kort transit.
Ha en god en alle som skal ut på eventyr.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Tåka siger litt på her også. Hjemme i dag etter ankomst fra Østerrike i går. Dagen i dag blir litt avslapning og pakking til morgendagens tur til Stavanger, som er fjerde og siste destinasjon i denne ferien. Synes OS leverte et bra produkt i går i eco. To seter med grei plass for to på tur føles bedre ut enn full treseter i Plus hos SAS. I hvertfall hvis sidemannen er stor. Helt klart!
Litt overgang å komme hjem fra 35 grader i Wien til 12 i Lillestrøm, men 35 var for varmt nesten å gå rundt i. Vi har faktisk gått nesten 10 mil på skrittelleren så langt siden 22 juli i Sverige, Tyskland og Østerrike. Men nu er det kaffe! ![]() Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Tåke og mygg altså ![]() Vel, her innenfor Ring 3 skinner solen så droppet både jakke og genser i dag. Siden jeg fikk unnagjort mye prokastrinering på jobb i går, får jeg begynt på en rekke ting i dag. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Frankfurt. Innlosjert på Radisson Blu ute på messeområdet, ble oppgradert til stort businessrom. Nå er det klart for frokost før kursen settes mot en leverandør litt ute i provinsen. Disig værtype, men Yr melder om sol og 28 varme litt lenger utpå dagen.
Forresten, hva er det med SAS og brød? Først de grusomme polarrullene (sto over) og deretter kuben med brød som inneholder bl.a eple og fennikel. Helt uspiselig... Men sjokoladen er god da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Mornings! Sykkeltur står på programmet i dag, ha en bra torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Usj, for en gangs skyld ser det ut til at man kan ha bruk for fast trakk og så fungerer det ikke. Fikk Sas-grensesnitt og beskjed om at fast track var tilgjengelig da jeg skrev ut boardingkort. Virker hverken i sas-køen eller star- køen. Gikk til servisedesk for SAS hvor han ble borte lenge med mitt boardingkort og så sa at jeg også måtte trekke gullkortet. Prøvde det også, men det fungerte ikke.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Helt ok vær, intet mer å skrike om på den fronten. Her er man overraskende nok i godt humør tross gårsdagens tap mot Celtic på Lerkendal. Skottene har ikke imponert, og Roseborg får en ny sjanse på Europa, så alt i alt er man vel fornøyd. Dagens planer er å diskutere litt med fiberkabel-leverandøren, da signalene er heller dårlige. Foruten det er man beordret til å innfinne seg i ''sentrum'' utpå dagen, så da er det vel bare å møte opp. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra solkysten, her blir det strandtur når ungdommen har våkna.
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her går det i messeplanlegging.
Ser ut til at gårsdagens nedsmelting fra min side, over å måtte betale 10.000,- for internet tilkobling i 3 dager var på feil premisser. Nærmere undersøkelser viste nemlig at 35.000,- kroner for 3 dagers nettilkobling i en messehall var mer korrekt. Det er søren meg ren mafia Så nå sitter jeg med kniv, gaffel og en stor kamel på tallerkenen. Ha en fin en
![]() |
#14 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra Hille utfor Mandal. Overnattet på Ryvingen fyr i natt, Norges sørligste fyr (ikke Lindesnes
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Sandefjord!
Kvarter igjen av frokostserveringen her på Atlantic, men det får være. Satser heller på lønsj på et av de overraskende mange gode spisestedene i byen her. Tror det blir asiatisk. Blanda vær akkurat nå og stusselige utsikter på yr for resten av dagen. Sol på flaske idag altså. Ha en likandes torsdag ![]()
![]() |
#16 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morgon frå Trondheim. Har begynt å spre kalenderen med bookingar og booking-planar. Mest jobb, litt privat. Unormalt lange turar. Kjem til å vere borte halvanna månad av resten av året. Mulig det blir litt i overkant...
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Bare en advarsel: ikke prøv cesar-salaten i kontraktsloungen i Tallin.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Generelt skeptisk til alt som er av buffeter jeg, veit ofte ikke hvor lenge ting har ligget etc og ihvertfall ikke i lounger, litt mer forutsigbart med frokosten på hotell liksom. Men men har generelt ikke blitt dårlig av det verken i lounger eller andre steder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Håper ikke det, men skulle antagelig spyttet ut igjen det lille jeg fikk i meg. Det var prosjonspakket i plastglass med plastlokk... av den typen man har litt dyr yoghurt med nøtter/fruktkompott. Var ikke enkelt å si hvor lenge de hadde stått der.
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|