![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Så var man endelig ankommet hytta på fjellet
![]() Middag på en nyåpnet Sushirestaurant i nabolaget i går, nå er det straks klart for egg & bacon. Ønsker ellers alle kvinnfolk hjertelig til lykke med dagen, i hvert fall de som ikke skal gå i tog ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da var det onsdag og vi er midt i uka alt. Tre dager til neste flytur som går til Hamburg. Fire flightsegmenter til helga. 😉 Fikk booket nok en helgetur i går kveld så da er det kun siste helg før påske man ikke skal ut og fly. Etter påske har jeg 22 flightsegmenter i år, så det er innafor! 😀
Ønsker alle en riktig fin dag! ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra 12ern. Etter et par dager på kurs er det på tide å kontorere litt igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Good mornings fra Trondheim
6 blå her og klar for dagens jobb - kaffen er i koppen heldigvis. Ha en flott dag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen med 8-9 plussgrader og skal ende opp i pluss/minus 10-20 grader bare solen dukker opp denne tidlige morgen.
Det ble bestilt ny tur med SAS i går etter å fått nye mail fra Norwegian at det er forandringer på oppsatt avgang til PMI den 6.mai - isteden for en DY fly på morgen - så setter de opp en International fly som skal kjøre Internt i Spania og lande klokken 23:30- eller om vi kunne reise via Barcelona osv - kjære Bjørn Kjos - skjerp dere. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Ålebyen.
Klar for dag 2 av kurset på NTNU og hjemreise i ettermiddag med WF. Solen skinner og humøret er på topp. 3 uker fri igjen. Tror dette kan bli en god dag. Være hilset rundt om Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ny kontordag venter, dog med avrunding på Theatercafeen i kveld. Det blir fint.
Ellers intet spennende. Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Royal Garden. Dagen startet med Eva Joly sitt syn på verden. Nå fortsetter vi med flere foredrag - men det er nok noen som føler de nå skal hoppe etter Wirkolas. Ha en bra onsdag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag fra Alfaset. Nok å henge fingra i på jobb. Avslutter kvelden i samme nabolag som Fnate. Muligens en noe enklere middag før man skal se Smokie på Chat Noir #whothef**kisalice.
Blir nok bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Good Morning fra London.
Nå på tur til Norge og har nøyaktig 3 timer på LHR. Fløy fra Miami i butikk klasse og fikk derfor invitasjon til en "Arrival Lounge", der skal det være dusj og gratis mat og vanlig Lounge luksus, men man må gjennom Toll og immigration for å få frokosten, deretter tilbake gjennom passkontrol, skifte terminal fra 3 til 2 deretter sikkerhets sjekken. Tviler på at det er verdt et lounge besøk. Hva mener ekspertene? Er det knirkefritt å gå gjennom alt det der for ca en time i salongen? Blir det køer så kan vel stress nivået gå opp betraktelig. Må vel finnes en kaffekopp og et rundstykke i T-2 for en rimelig penge også så jeg drar bare ditt. Eller jeg kan dra til en BA terminal og få demses lounge i transit med å bruke boarding kortet, men kronglete det også. Havner på Gardemoen Bed & Breakfast idag. Høres litt skummelt ut med B&B, men dem forsikret meg at det serveres middag samt øl&vin så det får gå bra. Full rapport følger senere. Boarding på SAS flyet til Stavanger om 2 timer, blir vel ikke mye mat på SAS Go, hva det enn måtte være.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God formiddag fra OSL Lounge.
![]() ![]() Forresten var det meget behagelig å bli henta hjemme på gårdsplassen og kjørt til døra på Gardermoen. Business innsjekk og fasttrack i security var heller ikke å forakte. Kan bli vant til dette. ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Har aldri sett en flyplass så øde som det er på T-2 idag.
Ingen køer, ingen folk. Føler meg som Robinson Crusoe. Hva fanken som foregår, har svartedauen kommet uten at jeg har fått beskjed? Her er SAS gaten en time før avgang.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he har vært gjennom en del ganger på formiddagen siste året t/r USA, alltid null kø i immigrasjon, høflig rask i tillegg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Ja, det var fint med lite folk.
Flyplassene i USA som jeg er vant med ser ut som Calcutta med folk som sild i tønne. Stavanger immigrasjon tok hele 10 sekunder, men sikkerhets kontrollen var det omvendte, lange køer, bare så vidt jeg rakk Oslo flyet. Nå på hotell med kald Hansa så det er i god gjenge, men kaldt og sur vind. Tror jeg tar utepilsen inne denne gangen.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Regn med at du får igjen den følelsen på OSL i morgen ...
![]() G'morgen fra de glade sørstater. Her skin solen og tåka i hodet mitt er i ferd med å lette. Merker at dropsene jeg fikk av legen har begynt å virke. Snart danser jeg naken og glad rundt huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |