![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jag undrar om det är någon mer som har märkt något liknande det här:
Sedan en tid (årsskiftet?) så får jag inte upp några flighter eller priser på ryanair.com. Jag kan lägga in flygplatser och datum, kommer vidare till översikten där man ser 5 dagar men där är det stopp. Där finns inga flighter att välja på. Detta gäller på samtliga mina datorer jag använder hemma (har provat med åtminstone fyra stycken). Det gäller också både Chrome, IE och Edge. Alla datorerna har Windows 10. Det gäller även min mobil där jag har provat med WLAN hemma och Chrome. Edit: När jag använder mobilnätet (stänger av WLAN) så fungerar Chrome i mobilen. Jag börjar undra om min IP-adress har blivit blockad för screenscraping eller motsvarande. Eller har någon något annat förslag? Last edited by Bengt; 05-02-2017 at 07:25. Reason: Testat på mobilnät |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jag får fram priser och flyg. Har dock Windows 7...
Om du får det att funka på mobilen utan WLAN så skulle jag säga att det är något med ditt IP-nummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøv å endre ipadressen din å se om du får søkt da.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jodå, med en vpn-tjänst (aktiverade tillfälligt Hola) så får jag upp priser. Hmm, verkar som om jag får kontakta Bahnhof. Ryanair har ju ingenstans att anmäla sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med comeback Torp-Stansted - Og andre Ryanair Torp nyheter | Someone | Flyforum | 57 | 31-01-2025 13:24 |
Ryanair Sun - Ryanair satser på polsk charter -> Blir Ryanair Buzz | Someone | Flyforum | 17 | 06-09-2021 11:18 |
Alt som er galt med Ryanair (var: Ryanair øker i Norge (splittet)) | LN-VLE | Småprat | 24 | 19-04-2013 11:18 |
LO: Ikke fly med Ryanair - vinn en tur med Ryanair! | Wig-wag | Flyforum | 2 | 25-10-2010 10:39 |