![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da er jeg ferdig med nattens jobbing og laller, så nå kan dere stå opp og ta over kveruleringen her på forumet. Ha en bedre dag.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Naeh - jeg holder meg til 757'er, jeg. Og foerste sesongen av Hogan's Heroes som jeg puukket opp i den lokale videosjappa isted.
Neste ankomst 2340LT - 0640Z. Fra i morgen tidlig har jeg to maskiner gaaende i skytteltrafikk. Rockstar Energydrink er anskaffet. Soevn blir luksus de neste tre doegnene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kverulering??? Ikke på en dag som denne... I ettermiddag blir vi jo foreldre til vår nye Alfa Romeo - endelig!!! Starter dagen med frokost på Bølgen&Moi i Oslo før det nok blir nok en rolig dag på kontoret. Ha en bedre onsdag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ein riktig god morgon frå Bergen! Har shjytla mammo til Flesland, ho skulle visstnok på ein "hage"-tur til utlandet, aka "ferie"
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På plass på kontoret til noe som ser ut til å bli en ganske så rolig dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra Fornebu
![]() KOmmet meg på jobb igjen og her e det livat som altid. Det var endel mer trafikk på E6 idag en jeg har sett de siste ukene,men ikke noe plagsomt. Skal se om jeg får ordnet en bildeserie etter spottingtur på OSL igår kveld. Tror jeg fikk ett par litt ok bilder. Take care dudes and dudettes ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra en solfylt Bergen igjen !
Sola skinner og det er ca. 21 grader ute alt ! -Herlig ! Skal jobbe ettermiddag i dag. -Venter på en sms om en spennende sak i dag..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Regntung dag her i sør. Ved 23 tiden i går kom det et regn og tordenvær som jeg sjeldent har sett maken til. Men bøndene ble sikkert glade!
Nå regner det igjen, og da kan man jo være glad for at man ikke har ferie!! Med andre ord, en ordinær dag på kontoret! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon världen!
Sigtuna bjuder på regntunga skyar, dock inte såpass tunga att det har börjat falla vatten ännu. Dagen tillbringas med lite pappersarbete hemma och lunch med en god vän. Ha en fin onsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nå regner det vannrett her i Oslo!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Da er dagens dont over i Østen også, og møter med tilhørende middag er ferdig. Fortsatt varmt, klamt og forurenset..
I morgen tidlig bærer det videre til Singapore for et par dager der, før nesa vendes hjemover fredag kveld eller lørdag morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahh.. Nok en nydelig og varm dag i Mosjøen!
Formiddagen gikk med til blodgivning! Visstnok blodmangel i kongeriket og flere operasjoner har blitt utsatt... Oppfordrer herved flere på forumet til å melde seg til tømming ![]() For nærmeste stasjon se: GI BLOD Ellers kan det meldes om sol fra en strålende himmel og varmt, varmt, varmt ![]() Nesten litt kjipt å være på jobb... Men Farmer kan jo bare begynne å glede seg til å komme hjem, he he
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Fikk meg fire timers soevn og foerste maskin er allerede avgaarde. Stor aktivitet her idag .. ATA 752, Sierra Pacific 732, Miami 738 og Ryan 752 paa plassen samtidig .. i tillegg er Focus Air her med en 742F paa vegne av Lufthansen lastet med 2008-modeller BMW som skal ut i oerkenen - antagelig for testing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Seattle, hvor skyene ikke har lettet ennaa, slik saa det ut fra sykkel dekket paa M/F Wenatche i dag tidlig:
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |