![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Lillehammer. Flott og hvitt ute... klar for en dag med kundemøter her i nordenden av Mjøsa før turen går videre til Gjøvik i ettermiddag. Ha en digg fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Mornings fra SK238 med ekstra "mange trøtte tryner" etter Carlsens spill og tilslutt herlige seier ved 02-tiden!
Retur i kveld, gleder meg! Hehe, #tgif |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Skal ikke veldig mye til for å gjøre dagen i dag bedre enn gårsdagen. Siden jeg heller ikke har jobb etter jul, så bør jeg vel også prioritere litt arbeid med det prosjektet. Etter 6mnd der jeg er nå, vet jeg i hvertfall hva jeg ikke vil. God helg
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Mot norrmalt så har man nå allerede vært på jobb i en times tid. Mørkt ute, og 8°C borte på stripa. Fikk en fin deal på ny laptop i natt, så min 4 år gamle laptop (som også ble kjøpt på svart fredag) kan pensjoneres når den nye er i hus. Ny ekstern HD (SSD) blir det sikkert utav det (kan ikke bare kvitte meg med en 500GB SSD...). Planer for dagen blir å gjøre minst mulig, men viss fare for at det blir mer enn det. TWS... Ha en fin (svart) fredag forumister ![]()
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/øst - flott temperatur til å være 25.november - hele 3 grader klokken 06:45 og lett skyet - før vi går inn i en helg med bare sol og opptil 8 plussgrader.
Dagens store oppgave er å sette opp arbeidslister for våre ansatte i jul og nyttårsdagene - ikke alle er like glade å jobbe på røde dager - jo de som ikke feirer jul eller de som tenker godt betalte dager ![]() God helg folkens - bare å nyte helgen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Bom dia fra Lisboa. Her har det regnet og blåst mye i natt. Det høres godt i 18 etasje. Om noen timer er det å sjekke ut og forhale til en annen bydel. Vi fikk en ekstra dag i Lisboa pga streiken i Lufthansa. Det er jo greit nok. Vi ga opp Lufthansa og reiser hjem i morgen med TAP i biz. Også greit nok!
![]() Ønsker alle en riktig fin fredag og helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra Lillestrøm. Forsovet meg for andre gang på en uke. Tror rett og slett jeg er skikkelig sliten. Har vært en rimelig hard høst å dra i land dette her, altså.
Får hive meg i bilen så jeg rekker vaflene til lunch. Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aaaaah, gjemmekontor!
Ha en riktigt fin fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Vurdert å ansette en assistent eller noe? Oh wait.. Never mind God fredag fra det Skedsmoske. Straks på jobb, med fingrene krysset for at denne dagen blir LITT roligere enn de forrige. Ha en god den ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Dubai, endelig fredda! Finn tur med QR i går, ble sete 1A OSL-DOH
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb. Fint å kunne starte ved 09-tiden når man må sitte oppe om natten for å se meget spennende sjakk. Særs hyggelig.
Det nærmer seg lunsj her. Tror kanskje at kantinefolka har litt vaffelvegring etter at brannalarmen gikk sist... ![]() Blakk Friday innebærer muligens innkjøp av en kasserolle. At det er en nyttig ting kan ingen kommer fra. Dog trenger jeg den ikke til et av årets definitive høydepunkt: Rakfisk og musserende ! ![]() Last edited by AirbusTrond; 25-11-2016 at 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen. Black Friday kan ta seg en bolle, med mindre jeg snubler over noe online.
Solen har stått opp, kaffe er inntatt og kona romsterer på kjøkkenet hvor det nå kommer fristende dufter. Trodde jeg aldri ville bli sulten igjen etter gårsdagens etegilde, men ... ![]() Får vel så smått starte å pynte eiendommen til jul i dag .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra gullstua i OSL. SAS har akkurat gitt opp å få meg sjekket inn for neste flight. Det blir første gang jeg starter en reise uten å ha blitt sjekket inn hele veien. Merkelig at flybransjen ikke har komemt lengere enda. Er det systemer fra 70-tallet de fortsatt roter med?
Fikk både småsnacks og drikke da jeg var innom Burj Kjalifa i 148. etasje, du fant noe lengere ned?
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag. Her har man akkurt fått ny tv i hus. Venter bare på at Ikea skal levere tv-benken i kvel så den har et sted å stå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Så i bunn og grunn er det kostnads- og ressursprioritering som ligger til grunn. Disse linkene settes opp på samme måte i dag som de gjorde da de begynte med ITCI (Interline Through Check In) på åttitallet og styres av et par-tre ansatte i SITA her i Atlanta. Last edited by LN-MOW; 25-11-2016 at 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Ganske mye lenger ned... Tenkte på ordentlig utendørs skybar. Level 43 på Four Points @Sheikh Zayed road. Blir Burj Kalifa på mandag, men ikke så høyt som 148. etasje. Vi får klare oss med budsjettvarianten ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() Skulle hatt 360-kamera da...
![]() |
![]() |