![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Gjøvik. Dagen bringer retur til Lillehammer og familiefest i kveld. Ha en herlig lørdag - her eller der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God morgen fra Fort Liquerdale.
Fint vær og mye fri. Prøver nå å snekre sammen Norgestur over jula. Hvorfor faen har ikke Norwegian connection fare? Skal fra FLL til BOO via OSL men kan ikke bestille noe så enkelt, må kjøre separate billetter med uavhengige priser som om man booket på forskjellige selskaper. Noen som vet om det er bedre løsninger? Prøvde også SAS men fant ikke ut noe mere. Last edited by LN-RTP; 26-11-2016 at 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Motnings fra Sandaker. Arvingen så ikke noe poeng å sove lenger fordi det var helg, så det passet jo bra med at ens egen søvn var såder. Vel vel, takk for Netflix og NRK Super. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Nürenberg. Klarte komme meg hit igår til tross for at de jeg hadde booket med streiker og de jeg klarte bli ombooket til var 2 forskjellig selskaper som opererer med systemer fra 70-tallet som ikke klarer kommunisere. Skal ikke fly med Luftwaffe igjen før i mai, regner med at de er ferdigstreiket til da.
Skal etter tidlig frokost toge til den enda mer pittoreske og jule-koselige byen Rothenburg ob der Tauber. Må komme meg tilbake til Nürenberg i tide før bokhandlerne stenger. Prøver finne en bildekalender som gir reise-inspirasjon. Problemet med de fleste man finner i Norge er at de er laget i USA hvor de enda ikke har skjønt at uken begynner på mandag. Er vel naivt å tro at Trump klarer fikse det også selv om han sikkert vil si at han er verdensmester på kalendre om man spør, Quote:
Ha en god en alle som ser etter juleopplevelser verden over.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God lørdag fra iståka rundt Clyde, kroppen henger ikke helt med etter at jeg har snut om døgnet helt, våknet halv 5 i dag tidlig mot 3 i går så det går fremover.
Får benytte mørketimene på morgenen til bilderedigering etter Amrikaturen, så kommer det nok ut noe tjafs her etter hvert. Ha en finfin lørdag folkens! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Bom dia fra Lisboa! Da var det lørdag og tid for å sette kursen nordover igjen etter en uke i Portugal. Artig å se Lufthansa flyet vi ble rådet til å booke om til i appen er innstilt det også. Så vi er glad vi booket TAP hjemover i dag. Første sete høyre side bør bli bra. Liker også godt blokkert midtsete.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Tatt meg en tur på kontoret her mye dom henger og slenger og å holde seg til planen er tydeligvis ikke så nøye. Men vi er jo "World class" på prosjektledelse
![]() Uansett gode nyheter at LH streiken ser ut til og avsluttes. Da slipper jeg ringe sas og høre hva som skjer med bonusflyvende diamanter når flyet ikke flyr. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Solen skinner etc ...
Så 'lakrisbåtfilmen' i går kveld. Ikke verst .. I dag blir det trolig litt julepyntklarering. Juletre venter vi litt med i år, da det er så tørt at det trolig er dårlig holdbarhet på trærne. Men utepynten kan man jo få på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjords-basen.
![]() Nedbør i alle former er stikkord for siste døgn. Våknet i morges til at vår herre hadde rasert gårdsveien fullstendig. Ei lang rift på 35-45 meters lengde, ca 50 cm bred og 35 cm dyp. Skal bli litt og henge fingrene i for naboen dette. Når det er sagt så har en fått utrettet noe også. Butikken tjente noen kroner, middag fikk man også, fotballen ruller på TV og her dras også julepynten frem da advent starter i morgen. Det eneste jeg ikke har utrettet er en liten treningsøkt, men spørs om den får vente til morgendagen for det spås snøstorm i natt. Morgendagen byr ellers på pynting til advent/jul og lysmesse i kirken. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
一期一会
|
![]()
LH 870 Frankfurt–Tromsø åpnet i dag. Flyr hver lørdag fram til 25. mars.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() Dette er ikke IT problemer, løsningene som virker for millioner av passasjerer hver eneste dag er på plass (tm) - nye løsninger kommer også på plass f.eks. Air Lingus og JetBlue's Web Baserte løsning. Om man selv tar litt iniativ løses dette I 99% av tilfellene, men det krever at en er løsningsorientert og ikke problem orientert ![]() Med en betydelig mer komplisert reise fra langt syd I Italia, med mange selskaper og separate bestillinger, fikk jeg sjekket inn hele veien til Vancouver I forrige uke - så det lar seg gjøre om man vil (hint Apps og husk at en kan slette apps etter bruk). Ha en riktig god dag med gode creative løsninger ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
God kveld fra SK287. Dagen har gått unna, og ingenting fornuftig er gjort, annet enn BGO-CPH-TXL-CPH-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO. Det kommer nok en tripreport på det etterhvert. Riktig god helg :-)
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God kveld fra Dubai. Ingen spøk å være reiseleder... Her har man nok å henge fingrene i fra tidlig til sent. Med fullt program; ørkensafari, sene middager, beachparty og selvfølgelig F1. Ønsker alle en riktig god helg, med eller uten haugevis av aktiviteter
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |