![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Eneste planen i dag er at vi ikke har noen planer. Flytter oss nok til Verdens Ende i kveld eller i morgen. Ha en bra lørdag du også,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Høres ut som det er på tide å komme meg opp for frokost. Usikker hva dagens planer er, men kona har sikkert noe planlagt. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/øst - flott lørdag morgen hjemme etter 12 dager i Solens land Mallorca.
I går fikk vi merke at OSL ikke tåler store mengder pax på en gang - bare surr på baggasjehåndteringen i går ettermiddag - måtte nesten vente 1,5 time for å få våre kofferter og det var de fleste på Bånd 6 - enda det stå til slutt last bag on belt - så var ingen som hadde fått sine kofferter - bare surr og irritasjon. God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Måndalen, Møre og Romsdal. Er en gjenstridig tåke som forhindrer tur. Vil jo ha litt utsikt. Kanskje jeg heller skal se om det er Pokemon å finne her nede på havnivå.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Mallorca, Alcudia. Kom ned i går og blir til neste fredag kveld. En fin tur med Thomas Cook ned. Ser ut til og bli en flott varm dag i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Her har det vært handling og indretjeneste denne første dagen i ferien. Etterhvert må det pakkes litt før morgendagens tidlig flight med OS tar oss til Salzburg via Wien.
Ønsker alle en riktig fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God formiddag fra Stena Saga. Ferien går mot slutten.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra F28 på OSL. Skal ut og teste skikkelig charter og skal til og med fly med Norwegian. Merket at de ikke var som andre da jeg skulle skrive ut "reisedokument". Det stod sete som "ikke tildelt" selv om jeg hadde vært innom tidligere for å sikre meg sete. Prøvde emg på chatten hvor jeg fikk bekreftet at jeg hadde reservert sete. Jeg spurte om det var mulig å få det dokument hvor det stod. Joda, det var jo bare printe ut loggen fra chatten.
![]() På flyplassen var det selvbetjening for begasjelevering. Jeg prøvde late som om jeg ikke hadde reist før og prøvde å feste bagasjelappen etter hva de viste på skjermen, men det var selvsagt ikke mulig. Hvem i alle dager har laget den ubrukelige veiledningen? Og skal ikke de 2 små lappene rives løs og festes på kofferten? Blir spennende å se om jeg får kofferten ned før ferien er ferdig. Det var en lang og treg kø for ikke-schengen passkontroll. Schengen gikk gjennom på 2 minutter. Skikkelig show her på gate F28 nå. Bussen står og venter utenfor for flighten for Rusline til St. Petersburg, men hun som stod i gaten har forlatt den før den stengte. Og så kommer sinte russere springende etter lang passkø og det er ingen ved gaten og bussen venter, og de har visst fortsatt venner som står i passkø. My roping på flere språk. Ikke rart dama bare forlot gaten. Ha en god en alle som setter av nok tid til passkontroll og slikt.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 23-07-2016 at 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Uff da Robert. Ikke lett med charter skjønner jeg. Håper det går greit, du er jo ganske reisevant vil jeg tro...
![]() God tur! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Osl-lounge.
Paris via Amsterdam på programmet. Gleder meg vilt til finalen i morgen. Har tro på norsk seier ![]() God helg fra onkel Reisende Bergern! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God efta fra Lillestrøm. Helt ute av sync her. Klarte å sove til kl 15.55 i dag. Ikke bra. ![]() Nå blir det å finne ut av ferie så siste uke. Enn så lenge er kun Springsteen konsert på torsdag booket inn. Vi får sjå... Ha en fin en
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra Prærien. Rukket strand, joggetur med eldstedatter på sykkel (inkludert skrubbsår), lage pulled pork for første gang, samt Maxbo. I morgen står Askerlandet for tur.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra NSBs lokaltog mot Melhus. Først så jeg et B preget Rosenborg knuse Haugesund 6-0 på Lerkendal før jeg nå er på vei hjem etter å ha sett på jumbon som var innom Værnes pga snuhavnopperasjonen + Widerø maskinen som dro til Haugesund med sikkert noen skuffa spillere ombord :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |