![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Hørte nettopp på bbc world service, at de erklærte at det blir brexit. Så ikke den komme og har ikke fått det verifisert enda, men at det blir en spennende fredag på mange vis er det liten tvil om!
Ost og Brexit til helgen anyone? En god dag til dere alle! Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Endelig siste dag før to ukers ferie som inneholder 11 flyturer.
![]() Ønsker alle forumister en topp fredag, innafor eller utafor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Morn frå Trondheim. Her er minst oppe, og då må eg og. Men han søv litt betre enn før. Blir heimekontor i dag, før barnehageavsluttning etterfulgt av hyttetur. Ha ein bra start på helga! Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Her har vi vært oppe en stund og alt spist frokost. Får vel skremme liv i kona så jeg kan få kommet meg på jobb. Halv dag på jobb før kursen settes ned mot bibelbeltet og bryllupshelg. Vel vel, kjenner jeg brudeparet rett så har de vel annet enn altervin også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Snakk om blåmandag...eller blåfredag:-(
Selv satser jeg på Osloexit den neste uken - snart på vei til Verdens Ende og første ferieuken. Ha en bra fredag du også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God fredag fra exit-holmen.
Veit ikke om brexit er bra eller dårlig, men skader sikkert ikke å bli mer offisiell innbygger... Ha en flott fredag uten de alt for dramatiske valgene :-)
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, litt trøtt I trine - ble noe sent fordi de Britiske øyene ikke fikk betsemt seg om de skulle eller ikke - men resultatet ble EXIT - det var verdt å sitte lenge oppe
![]() Nå er det bare å følge Nyhetskanalen på TV2 utover dagen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen ja.
Brexit.... hmm det kan bli en hårete forsterkning på en allerede råtten situasjon i Europa. Men i det lange løp, så har jeg mer tro nå. Litt shæptisk på aksjekursen til feks Norwegian etter dette. Kan bi en MONUMENTAL filleristning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God fredag, skulle jo nesten tatt en Londonhelg nå, regner med at pundkursen blir mer levelig den kommende uken om ikke annet.
Prøve å få ryddet unna alle drittoppgaver i dag så en kan gjøre noe verdiskapende neste uke. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Ble litt valutahandler i går kveld og natt. Satt oppe hele natten og kommer vel til å sitte oppe hele dagen idag for å få med meg alt som skjer. Håpet på Brexit og det slo til, men det var lenge veldig spennende! Ellers skal det pakkes til telttur i helgen. Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag og gode nyheter for de som er for demokrati. Nå får man satse på at demokratiske krefter presser gjennom en folkeavstemming i Tyskland hvor de er lei av å få landet ødelagt av EU-heksa Merkele og da vil hele EU-trollet raskt sprekke.
Ha en god en alle som har fått med seg at de allerede må ha med seg pass når de reiser ut av Norge.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....soerg for at du har 200% kontroll over Velferdsoffiseren i begynnelsen av November ! Ellers ender vi alle opp med The Dump (og han skal skru av Internet)
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Året er 2016 - ingenting er normalt. Leicester vinner PL, UK går ut av EU og vi ender nok opp med Trump i november. Morgen fra Oslo - ble sent her også i påvente av resultatene, men skjønte ganskle tidlig hvilken vei dette bar. Må rydde litt mer gitt. Skal flytte og da er det jo mye som må gjøres. Men gud så kjedelig det er. Nicola Sturgeon (førsteminister i Skottland) skal visst gi en pressebrief i dag. Spent på hva den innebærer - kanskje ny uavhenighetsavstemning. Skottland stemte ganske sterkt for fortsatt EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Oslo! Litt dårlig følelse i magen i dag. Det er ikke politikk, men bare en følelse. Så får man se. Var oppe til 03 i natt og da var det lett å skjønne at resultatet gikk mot alle ekspertenes spådommer. Det var det eneste morsomme med det hele. I kjent stil stengte TV2 Nyhetskanalen ned rett før det begynte å skje noe. Nuvel, her i Oslo er vel ting stort sett som normalt. Ha en fin-fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tidlig fra jobb i dag. Lang dag på dagstur i går, så nå var det nok for i dag.
Og uansett om en er EU-fan eller koser seg med Brexit, så må vel alle være enige om at det er en seier for demokratiet. Om det var smart gjort, vil tiden vise. Men pluss for demokratiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fish and chips hadde kanskje passet til middag i dag. Men tidsnød gjør at det blir svenske kjøttboller a la Fjordland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen! Slapp av - britene melder seg nok sporenstreks inn i 'EF' med Norge, Island og Sveits og alt går tilbake til normalen. Ellers blir Trump president i et løsrevet Skottland.
![]() Ellers alt vel i vesterled. Godt man fikk lønning før krona stupte. Quote:
![]() Last edited by LN-MOW; 24-06-2016 at 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Tja, nå er ikke jeg noen ekspert. Men ser at HSBC tar rygg på tipset mitt... http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-f...et-i-Norwegian Men nå har jeg, til de grader, og HSBC tatt feil tidligere. Om det strengt tatt betyr så inne i granskauen mye for DY er jeg heller litt usikker på. Tipper forøvrig exit av Nederland, Dannmark og Tyskland før 2018 om folkeavstemning blir aktuelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Jøye meg .. hvis det skal gjøre så store utslag for Norwegian, hva da med f.eks. Ryanair og andre selskaper som er tungt inne i GB-Europatrafikk? Nei, dette høres hysterisk ut. Men hva vet vel lille jeg ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brexit og flytrafikken | sk931 | Flyforum | 42 | 20-10-2022 12:09 |
Brexit kan gi problemer for BAs USA ruter | jb1 | Flyforum | 10 | 28-11-2018 23:20 |
T.G.I.Friday:-) | EB | Flyforum | 13 | 12-02-2016 14:48 |
Its Friday! | BSSW | Flyforum | 14 | 05-06-2015 23:51 |