![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jepp da er det på igjen. Ny uke, nye muligheter.
Og nå begynner til og med solen å bryte igjennom skylaget her i Oslo ![]() Ha en fortsatt god dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Bergen.. Det regner litt her i regnbyen, men det skal visst klarne opp utover dagen, men da sitter jeg på flyet til Amsterdam. I dag går turen mot øst og Japan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Some win, some loose... Då var regnet tilbake i Bergen. Godt helga gav godt resultat både med fiske, grillings og solfarge. Enno 3 veker til ferie......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag og takk til "teknisk avdeling" for flott ny software!
![]() Med kone og barn sendt på hytta, skal det nok bli en spottertur etter jobb en gang i løpet av uken - og kanskje en tur FØR jobb også? I dag var dyna bare FOR fristende (sog det ble ikke dårligere av å høre at Prinsessen hadde våknet 04:38 på hytta...) FAR HAR FERIE!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra York!
Dette er min siste hilsen fra Storbritannia for denne gang. Snart setter jeg kursen mot Newcastle og DFDS til Gøteborg, og deretter 2000 km til Tromsø. Bilen er fullastet så det holder - det er utrolig hvor mye man klarer å akkummulere på 5-6 måneder. Med to unger tar leker, klær og annet utstyr en del plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
5 dagar på jobb och sedan blir det en veckas ferie på vestlandet. Hoppas på lika fint väder som Sigtuna bjuder på nu.. 24 grader och sol ![]() Ha en fin vecka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Spennandes dag i Ålesund idag for min del... Først omtale av Norsk Skipsfarts Forum i dagens utgave av Sunnmørsposten, deretter intervju direkte på radio på NRK Møre & Romsdal si sending mellom 11:30 og 11:50 idag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du nämner Scanair.no I hope
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra en som tidligere nevnt fuktig Bergen !
I dag regner og blåser det..... -sikkert mange hageeierer som er glad for litt regn nå... ! I dag er det jobb igjen,- utrolig hvor fort 3 uker ferie går ...,- sukk ! -Men har ivertfall hatt fint vær,- kun etpar dager med litt regn ! Var i barnehagen med de to minste i dag....,- og der skal de kose seg ser det ut som.... -De blir nemlig de to eneste som er der,- sammen med to ansatte ! Alle andre som skulle være der hadde ringt og sagt at de "tok fri"....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Scanflyer Silver
|
![]()
God morgen fra solfylte Oslo. Idag startet ferien min, blir hjemme et par dager fremover før det bærer med DFDS til København. En fin mandag ønskes forumet.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
23 i Atlanta klokken 07.00 ... ventes temp godt over 35 ....
Har fri idag men maa gjoere litt hagearbeid. Det blir nok gjort tidlig for aa unngaa den vaerste heten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra Fedex, Gardermoen.
Etter ei lita "kneik" på fredag, med plutselig utvidede arbeidsoppgaver og ansvar, som forøvrig gikk bra, føler jeg nå at det er en ganske grei nedoverbakke mot helga, som forøvrig byr på Dash-8 og konsert med Status Quo, og en hel uke ferie!! Ellers er resten av familien (i mitt tilfelle, foreldre, søsken og bikkje) trygt plassert på diverse ferier, så jeg får huset for meg selv denne uka.. Ønsker alle en fin mandag |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er det vel strengt tatt blitt tirsdag, men føler ikke helt at det er tid for noen ny 'god dag'-tråd enda... Blir det årets første offisielle tropenatt på Østlandet i natt? Her viser to uavhengige målere rimelig nøyaktig 20 grader, og det er blikk stille ute. Alle vinduer står nå åpne for å forsøke å få inn litt frisk og forhåpentligvis noe mer avkjølt luft...i seg selv døfødt siden vinden glimrer med sitt totale fravær...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |