Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 15-07-2006, 12:23   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God lørdag morgen

God lørdag morgen. Da har jeg omsider fått krabbet meg ut av sengen etter gårsdagens utskjeielser. Blir nok en rolig dag bortsett fra noen småting som må ordnes. Og om litt er jeg nok også klar for å hente bilen som jeg av naturlige årsaker ikke kjørte hjem igår
Old 15-07-2006, 12:38   #2
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Replying to Topic 'God lørdag morgen'

God morgen, deep from the heart of Texas. Lubbock er hjembyen til Buddy Holly, Roy Orbison og Willy Nelson, men ellers tror jeg ikke de har mye aa skryte av ..

Kjempeburritoen jeg spiste i gaar har naa blandet seg med morrakaffen, og den kjemiske reaksjonen gjorde at toalettet naa gurgler anstrengt. Godt jeg ikke har selskap ... :devil

Morgenen byr paa en 753 som skal i retning Midt-Oesten - deretter baerer det hjemover med AA via Dallas. Haaper forumet er tilbake i action naar jeg kommer hjem! Forumabstinens er det vaerste jeg vet ..

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 15-07-2006, 12:48   #3
TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..

TigerBlack's Avatar

God Lørdag ja

Da var jeg tilbake på jobb etter ett par ukers ferie. Noe som skulle bli mer intresant en jeg planla.

Originale planen var å reise til ORD og kjøre derifra og sørover mot Atlanta og Orlando,Fl. Vel.. dette gikk til hel*ete med hornmusikk og ekspressheis. Der sto vi fast i København, alle flyene både inn og ut smekkfulle. Omsider kom vi til Kr.sand (heldigvis har jeg mine foreldre boende rett nord for krs, så da gikk det bra). Bagasjen vår kom imidlertid ikke med pga at bagasje anlegget på kastrup hadde tatt kvelden og sendt bagasjen til folk i hytt og pine. Med det flyet vi kom var det 3 bags..

Etter ett par dagers irritasjon og ærgrelse,og fremdeles ingen bagasje ringte jeg en kolega som sjekket og fant ut at alle USA flyene var proppfulle. Men det var plass til Tokyo,Japan. Så 8 timer senere satt vi på flyet til CPH i håp om å finne bagasjen vår før vi satte kursen mot Japan. Vel det ble med håpet. Men nå var vi noenlunde desperate på å redde litt av ferien, så med Bio-Tex i veska til samboer og ett par småting vi hadde fått på forsikringen. satte vi kursen østover. Vi hadde 6 dager i Tokyo som var aldeles utrolig spennende. Lørdag fikk vi telefon om at bagasjen vår var funnet og sendt tilbake til Norge.. Vel vi hadde da 4 dager igjen i Tokyo så ingen planer om å reise å hente den, Samt at hvis de sendte den til hotellet vårt ville vi KANSKJE få den i tid til å få den på flyet tilbake med oss.

Men er tilbake igjen i allefall. Business Class på SK intercont er upåklagelig, selv om kvaliteten på de nye stolene der er heller tvilsom etter min mening.

Nytt objektiv er handlet også

Canon EF-S 17-85 F3.8-5.6 IS USM. Artig liten sak med stabilisator.

Fotoutstyr er ganske billig i Japan,men ikke alt er like rimlig så pass på. Minnekort er relativt dyrt.
Old 15-07-2006, 13:02   #4
Thomas
ScanFlyer Rusty

Litt av en historie Sten Arne.. litt Tore på sporet

Fint vær - dog virka det som "naboen" til Scanor følte seg litt dårlig i morges;

Old 15-07-2006, 18:44   #5
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Da var jeg ferdig i Lubbock. Kjerra er gaat til DFW og jeg sitter aa venter paa rutefly til samme sted .. Kun tre timer til ..

Pen morgen rett foer ankomst:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lbb02.jpg
Views:	4
Size:	33.4 KB
ID:	3939  
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 15-07-2006, 19:41   #6
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

God kveld. Her sitter jeg med raggsokker på og fyr på peisen. Her har vi et heller tragisk sommervær med tungt regn for n`te dag og en temperatur på bare 8 kalde grader ute. Ikke akkurat vær for høytørke det her. Dagen i dag har gått med til Eslfjordmartnaen nord for Mosjøen, hvor konemor slo til på Politiets årlige hittegodsauksjon og familien ble 2 eminente sykler rikere for 150 kr pr stk
For de som leser VG i dag kan de også se en glimrende artikkel om wideroe.no sitt nattskift som holder hus i betydelig varmere strøk. Flott annonse det der gitt

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 15-07-2006, 21:20   #7
LCH78
www.lch78.net

LCH78's Avatar

sånn.. da va man kommet tilbake til hotellet her i London etter en dag med mye gåing, kartlesing og spekulering Fant sånn greit fram til Harrods da, hoppa i en taxi og sa hvor jeg skulle Harrods va stortsett den eneste butikk jeg va innom i London.. da jeg hadde forvilla meg ut derfra satte jeg kursen mot Arsenal Stadium Station
Mine Bilder på Airliners.net
=====================
Upcoming:
LCH78 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules