![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Idag reiste fra Berlin til Oslo med SAS. Det regnet så mye at ground control ba kapteinen om å vente 15 min med å starte opp. Framme på OSL, fikk jeg en ganske våt Samsonite, hvor en del dokumenter inni kofferten var skadet av vann. Lar bakkemannskapet bagasje bli stående ute i regnvær uten beskyttelse over bagasjevognene ? SAS parkerer ofte på remote på Tegel, og det var så mye vann innenfor døren framme, at purseren måtte begynne å tørke opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Opp til flere ganger opplevd å se bagasjen min stå ute i regnværet, utlevert på båndet i ganske våt tilstand og en halvkilo tyngre.
Men med det regnværet du beskriver tar det ikke mange minutter før ting blir vått, bagasjen skal losses, det tar tid og eksponerer den for nok fukt hvis den ligger åpent på tralla noen minutter før den sendes inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjipt. Men god grunn til å ha hard koffert.
Når det er sagt ville jeg aldri pakket noe i innsjekket koffert som jeg ikke kunne fått tilbake uten store problemer for cash. Man vet aldri om den blir våt/borte/ødelagt/forsinket mm.. og da er man uansett i problemer samme hvor mye det er noen andre sin feil. +Jeg vil mye heller ha flyet avgårde på tiden raskt og effektivt enn at handling skal bruke mye tid på å fikse og ordne slik at bagasjen ikke blir utsatt for elementene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turte ikke å fly i regnvær | LN-RPL | Flyforum | 24 | 13-11-2009 10:06 |
ENVA/TRD i regnvær MEN med A330-300 | gilberg | Bilder & foto | 12 | 05-09-2009 23:29 |
A330-300 i fryktelig regnvær på TRD | LTH | Bilder & foto | 5 | 11-07-2009 14:18 |
Litt regnvær nå i varmen? | Utflyttet | Flyforum | 3 | 26-07-2008 21:06 |
rekorder står i kø | C172 | Flyforum | 2 | 13-12-2006 21:35 |