![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Eller ikke så god for min del. Har ikke klart å sovne. Typisk det før en fridag. Tror det skyldes en form for angstlidelse som kommer og går litt. Jaja kan ihvertfall hente meg inn igjen.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en arbeidsuke før 3 ukers ferie. Oppbevaringen i dag blir på bryggekanten - om det blir gjort så mye fornuftig er jeg ikke sikker på. Ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Mandag igjen, ikke så mye å si om det, en dag man bare må igjennom skal fredagen komme.
![]() Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Et tynt slør med skyer, som Yr påstår skal forsvinne ganske kjapt. Storinnrykk av konas familie, så svigermor har satt meg til og fikse lasagne. Så da tør man ikke gjøre annet. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Det konstateres at agurktiden for alvor slår inn over nyhetsbildet. Selvsagt med tragiske unntak fra utenrikssiden. Men fruktfluer og innslag om at det er lurt å kjøpe sikre biler er ikke akkurat revolusjonerende spennende saker. Regner med en rolig uke også denne uken. Fortsatt 1,5 uke til årets hovedferie. Godt å ha noe i sikte. Ha en fin-fin dag, og lykke til med lasagne !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
GOD DAMN, fra Carmel, CA. Booket oss inn på et B&B her, da alt annet var åndssvakt dyrt. Til og med dette var 340 USD for en natt i en hytte. Hadde man vært et elskende par, ville dette vært sinnsykt søtt krypinn, og det er nok årsaken til rave reviews på TA. Men med sine 75-80 år gamle foreldre funker ikke dette i det hele tatt. Alle 3 på ett rom og greier...
Har tatt med gutta og forsøkt bygge en egen seng på rom 2. En gammel sjesselång og pinestol får duge... ... ja, og rikelig med øl, da. Vi har vært igjennom Dos Equis, Anchor Steam og Longboard til nå. Spørs om ikke det blir en Hinano også, mens jeg gråter meg i søvn og vekselvis savner "Hinano-land" og ugla-der-hjemme. Anyway... Redwood og Golden Gate i more, før dagen rundes av på TAJ i SF. ![]() Gøy er det helt klart på tur, uansett... særlig med kjøre-selfie Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 18-07-2016 at 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Høres ut som at Bongos Tryllereiser har sviktet totalt der borte i California.
På Prærien er kroppen trent og frokost inntas. Satser på at skylaget ikke tettner til så det kan bli litt strandliv. Fått ett vepsebol også som virker såpass stort innsektsprayen som funket i fjor blir for pinglete. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra solrike Mallorca og Alcudia og i dag skal 14,5 km sandstranden nytes med D vitaminer - litt lagring av det stoffet må være greit å lagre - for hjemme i Oslo spretter de ut igjen
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hoy fra indre Telemark. Ingen store planer for denne dagen gitt. Ferie er ferie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God mandag fra tiggerstaden. Skal være fungerende avdelingssjef denne uken... men kun meg som ikke er på ferie blir det få å holde styr på. Sykler til jobben, men det ser ut til at været ikke bryr seg om at værmeldingen ikke har meldt regn.
Har tid til å gjøre litt "research" på fenomener, slik som folk som springer rundt for å fange monstre. Har visst et "Pokemonstop" som kan nås fra sonen jeg sitter på så det er flere her som samler virutelle egg og baller "for barna sine"(som de hardnakket påstår). Og med mange slike stops i området er det stor trafikk på folk som går og sykler utenfor med blikket stivt festet på mobilen. Ha en god en alle som ikke har problemer med å fange udyr.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke du og ... hadde håpet vi hadde en polkamann-fri sone her på forumet ...
Velvel - illusjoner er til for å ødelegges. Men har ihvertfall fått sendt avgårde månedens krav, så da blir det kanskje påfyll i bankkontoen om en uke eller to. Meterolygen er fortsatt på fleinsoppkur, så hvem vet hva slags vær som dukker opp i løpet av dagen. Det eneste som er sikkert er at det ikke blir sne. Holder seg rimelig stødig rundt 35 på dagtid. Blir muligens opp mot 40 i løpet av uken. Fortsatt god pokemonfri dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Siden det fungerer med GPS regner jeg med at høyden ikke teller for om man er nært nok en destinasjon slik at man kan sanke baller og egg under hele flyturen. Skal sjekke dette til helgen. Har sett video av folk som kaster virtuelle baller ned midtgangen ombord på fly .... for å treffe monstre de ser der. ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
G'ettermiddag fra vestafor.
Indretjeneste og TdF før middag hos den gamle. Satser på norsk seier idag. I TdF altså, ikke middag. Ha en jovvial start på uka!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Selv på Finse er det tre pokestops. I lille Flåm enda mer...
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Uansett "When Daddy Let Me Drive" er priceless på ferie vel? |
![]() |
![]() |
![]() |