![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her er champagnen på kjøl - for det er ikke hver dag at mannen min fyller 50...så her blir det bobler til frokost før det blir noen få timer på jobb. Resten av dagen skal også stå i jubilantens tegn... Ha en like fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Ser ut til og bli en fin dag. Tidlig oppe med arvingen, men da kan jeg også sitte og spise kake på morgenkvisten. De gamle skal passe arvingen i dag, så da blir det nok en lengre skitur siden jeg slipper pulken. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Strålende sol og kort dag på kontoret. Får et vennepar på besøk i dag, så da blir det et par dager med bypåske i godværet. Prognosene for at årets første utepils skal nytes i ettermiddag ser gode ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjordens vidder.
![]() Solen skinner, og været er adskillig lettere enn på langt over en uke. Litt hvitt påfyll har det kommet ila natten, men ikke verre enn at man kan kjøre frem til døra enda. Her var man tidlig på'an denne morgenen, ikke så vanskelig i grunn når sola skinner til en forandring. Nå skal nettbanken sjekkes og siste rest av påskehandelen planlegges før man plotter kurs for Orkdal. Ellers fikk man omsider spottet en IC-fugl igjen da EK219 passerte nå nettopp, så dagen er reddet uansett hvordan påskehandelen skulle ende. Ha en fortreffelig onsdag rundt om. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God onsdag fra Oslo øst
Nettopp kommet hjem fra Chiang Mai, kom med TG954 i dag morges. God plass i biz - vi var vel 5 stk. på de 18 setene i bakre bizkabin. Veldig greit morgenrush å komme hjem til, ingen trafikk og 3 pax på Flybussen. Noen timer avslapping og handling, deretter nesten 12 timer på jobb...
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Drammen. Kom i går hjem fra HKT, var flotte flighter med både TG(Domestic), og QR BKK-DOH-OSL.
Virkelig god service av Thai som i HKT kunne både sjekke inn bagasje, og fikse oss boardingpass helt til Oslo på tross av seperate bookinger, og seperate allianser osv. I dag så blir det litt handling, vasking av klær og prøve å kvitte seg med mesteparten av jetlagen. Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akergata. Her skulle det være rolig, men noen tekniske problemer gjorde starten på dagen litt stressende. Men nå har jeg jo bare 1,5 time igjen av arbeidsdagen.
Påskeutflukten blir å spasere nedover Karl Johan, ta NSB til OSL og SAS til Vigra. Ferden går så videre, heldigvis ikke med lastebil, for dit jeg skal er det forbannet dårlige veier. http://www.vgtv.no/#!/video/125270/d...nnet-paa-norge God påske! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag fra Sao Tome - magen ble bedre i går ettermiddag men i dag er det tilbake til utgangspunktet.
![]() Jaja satser på at det blir bedre i ettermiddag da. Problemet med det her er jo at appetitten er lik 0 og det tærer jo på det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Her er ikke Champagne på kjøl enda, men pakket pent inn til konas bursdag i morgen. Bort på post i butikk for å hente flere gaver nå.
Last edited by Chriscross; 23-03-2016 at 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från the world of Maersk!
Full fart på kontoret med allt som skall klaras av före påsk. I morgon är det halvdag vilket betyder att jag får jobba undan en hel del idag. Skall ge mig in i en budgivning på en lägenhet också tror jag. Ha en strålande onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Good morning fra LIS
Hjemreise i morgentidlig kl fy-f***-det-er-tidlig ![]() OLCI gjennomført, så da er det bare å møte opp på flyplassen og satse på at det ikke blir noe problemer. Solen skinner ute og det er 12 grader borte på stripa. Meldt noen få grader varmere, men sola hjelper på. Ingen planer klar, annet en tur til Rossio for å vandre litt rundt, men først frokost. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Godt man ikke er i Denver ...
![]() G'morgen .. Her lenger sørøst skin sola og det ser ut som vi får en fin dag. Fortsatt en time ekstra 'skeiv' i forhold til Europa, men slapp unna med kun tre arbeidsdager disse to ukene. Ingen påskemarsipan i år. Nå må noen få oppgradert disse VPN-tunellene så man kan sende påskeegg gjennom dem. Hrmf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Kristiansand
I går var det helaften med Star Wars. Stakkars naboer, lyden er jo halve opplevelsen. Baksiden med å være den eneste i nær familie med hengerfeste er at man automatisk er familiens flyttehjelp. Planer for dagen er å kjøre møbler for min far ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag fra Hamburg. Etter overnatting i Amsterdam og en overnatting i Oslo så gikk turen videre til Hamburg og en full dag her. Har fått sjekket ut Knuffingen Airport, og resten av Miniatur Wunderland. Må si jeg er imponert over hvor svært og detaljert ting er der. Absolutt verdt et besøk. Snart tilbake til virkeligheten og turen hjem. Heldigvis fortsatt ferie :-)
Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
No shit... her går været fra vondt til mye værre. Akkurat nå kan jeg knapt se bakken fra hotellrommet.
Men tiden kan jeg blandt annet bruke til å skrive et brev til SAS og utdype litt hva jeg synes om kundeservicen deres ![]() Så ja - morgen fra Denver. Jeg kommer meg kanskje hjem. Akkurat nå er LH beste sannsynlighet, om ikke det blir diversions så klart. Ja ja
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Glad jeg hadde transfer i Denver i går da det var sol, omtrent vindstille og skyfri himmel og ikke i dag...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 26-07-2017 18:26 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 31-05-2017 16:00 |